Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Hilux VIII Podwójna kabina Facelifting

Podsumowanie 4 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Diesla Toyota Hilux VIII Podwójna kabina Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (4)

9,3
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW
Auto doskonale sprawdza się w terenie jak również w jeździe miejskiej. Siedzi się wysoko, co zapewnia b. dobrą widoczność. Nie straszne mu po zimie wyrwy w asfalcie, wysokie krawężniki i brodzenie w wodzie (duży prześwit podwozia). Jak na swoje gabaryty auto oszczędne w trybie ECO. Najwięcej frajdy sprawia jazda w trybie PWR - można się ździwić przyśpieszeniem ze startu jakie oferuje ten HILUX. Dobrze tłumi wszelkie nierówności. Posiada wszystkie potrzebne udogodnienia jakie oferuje typowy samochód osobowy. Należy pamiętać, że jest to samochód do pracy w ciężkich warunkach terenowych.
12,7
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW
11,4
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW
Samochód użytkowany na codzień, trasa do Albanii po autostradach załadowany 130-140km/h spalanie ok 13,5 Przy normalnej jeździe 50 miasto 50 trasa okolo 11,5 i niżej ciężko, da się ale to już ciężko jazdą nazwać
10,0
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW
Toyota Hilux VIII Podwójna kabina Facelifting