Szukaj

Raporty zużycia paliwa Suzuki Swift II

Podsumowanie 79 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Suzuki Swift II 1.0 i 56KM 41kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
29,35 zł
2
5,6
33,94 zł
64
Silnik Benzynowy Suzuki Swift II 1.0 i 56KM 41kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
19,35 zł
13

Lista raportów zużycia paliwa (79)

6,5
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
na lpg 6.5l/100km to obecnie ok. 16zł/100km
5,9
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
bardzo malo pali pozniej zaczal glupiec silnik krokowy dlatego spalenie wzroslo ogolnie na plus
4,9
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Spalanie to duży + tego auta. Nie ma drugiego tak mało palącego przy takich osiągach samochodu.
4,9
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Spalanie to bajka, około 5 litrów benzyny, a "kopa" ma większego niż niejeden 4 cylindrowy, 80 konny silniczek niemieckiego VW. Przegląd 99 zł. Naprawy? Jeszcze nie miałem i po zapiskach z Książki Serwisowej coś czuję, że długo jeszcze nic w niego nie włożę. PS. Jeżdżę na rozrządzie z 2007 roku. Jak byłem na wymianie oleju i filtra oleju i powietrza (150 zł) sprawdzaliśmy pasek rozrządu. Napisy jeszcze się nie starły. Na tym pasku przejechane jest ok. 50 tyś. km. Włożony jest pasek Japoński, który zapewnia przejechanie ok. 100.000 km(!). A Bzyczek ma dopiero 125.500km...
6,1
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
5,9
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Tylko lać i jeździć. Odpala nawet przy -20 stopniach, trzeszczy, trzęsie się ale nigdy nie zawiódł mnie i poprzedniego właściciela. Idealny do roboty.
5,9
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Paliwa zużywa tylko trochę więcej niż Tico. Ponad 340 000 km bez poważnych napraw. Te które były to drobiazgi w zawieszeniu za góra 50 zeta.
7,2
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
dobrze
4,8
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Spokojnie można zejść poniżej 5 litrów benzyny. W środku telepie, bo to lekki samochód, zaledwie 740 kg. Komfort jazdy jest dobry, brak wspomagania ale to nic, na parkingach trzeba trochę pokręcić, ale już jak się ruszy to nie ma najmniejszego problemu z prowadzeniem. Mimo 53 KM i 3 cylindrów ma "kopa", więc na światłach nie zostajemy w tyle. Można kręcić go bez problemu do 7k, więc jego wersja 1,3 71KM świetnie nadaje się na KJS-y. Na drugim biegu można pojechać ok. 80 km/h, więc ma dość dobre przyśpieszenie. Reasumując, samochód do miasta, lub na 1. w życiu. Nie do zajechania, tani w eksploatacji i cichy. W wersji GLS z klimatyzacją, elektryką i podgrzewanymi siedzeniami (ta wersja z "rogami" - czyli spryskiwaczami reflektorów), całkowicie wystarcza komuś, kto chce mieć zapewniony komfort jazdy połączony z tanim utrzymaniem.
6,3
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Świstak pali najmniej między 2 i 3 tys obrotów i w tym zakresie najlepiej go utrzymywać na wszystkich biegach poza jedynką i wstecznym. Najniższy wynik wyszedł mi w trasie przy prędkości stałej 80km/h, najwyższe spalanie, autostrada 5 osób i ok. 130 km/h. Gaz mam ustawiony na lekko bogatą mieszankę- w końcu zawór to nie papieros, lepiej go nie palić.
Suzuki Swift II