Szukaj

Zużycie paliwa Subaru XV – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Subaru XV

8,5
Subaru XV II
Crossover Facelifting 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Trzeba nauczyc sie jezdzic tym wynalazkiem. Po zakupie zona miala srednie spalnie w granicy 8.7 ltr, Ja bez specjalnego zamulania mialem 7.6. Po miesiacu uzytkowania zona zeszla do 7,8. Teraz gdy jest zimno to spalanie oscyluje w granicy 9/9,5 ltr. Caly czas ta sama trasa (50% trasa i 50% miasto) i podobne warunki drogowe, wiec pomiar raczej wiarygodny. Wszystkie odczyty z komputera pokladowego. I tak jak wspomnialem, w miescie sporo mozna zaoszczedzic na spalaniu umiejetnie operujac pedalem gazu i tym samym jezdzic jak najwiecej na elektryku. Na trasie, jadac ze stala predkoscia, elektryk nie daje praktycznie nic i tu paradoks, mozna osiagniac mniejsze spalanie w miescie niz na trasie.
10,7
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Nie wiem skąd ta średnia, podaje dane z dystrybutora , a nie z komputera ponieważ komputer zaniża o 0.8 litra. miasto spokojnie: 9 miasto dynamicznie: 17 miasto średnio: 11 w zimie bywało średnio i 13l trasa 90 kmh : 8l trasa 120kmh: 9,2 Trasa 140kmh: 10,5 l napęd super , poza tym nic ciekawego. Dynamika zerowa zwłaszcza przy załadowanym aucie.
7,4
Subaru XV II
Crossover Facelifting 1.6i 114KM 84kW
Na A1 przy tempomacie 145km/h, co wg GPS daje ok. 140km/h wyszło 9,5 l na 100 km. Na trasie Warszawa-Włocławek i spowrotem (320 km) przy przepisowej jeżdzie (gdzie 90, tam 90, gdzie 70, tam 70, itd) wyszło mi 6,5 - bardzo przyzwoicie.
9,3
Subaru XV I
Crossover Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Przy normalnej jeździe około 9 gazu. Z przyczepą kempingiwa 1209kg na autostrafzie 100km/h 13.5. A noramalnie przy 140 około 9 gazu. Plus to niewatpliwie skrzynia ktora maksymalnie zniża obroty silnika i stad niskie spalanie. Polecam Omnigas instalacje z wtryskami membranowymi. Juz 20tys na gazie. Bez dotrysku benzyny a z lubryfikacją. Zimaluk@gmail.com
6,3
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Mieszkam pod dużym miastem ( 650 tys.mieszkańców) 7 km od granic administracyjnych miasta. Jeżdżę ok 75% poza godzinami szczytu. Mam raczej lekką, niż ciężką nogę. 85 % tras pokonywanych to miasto. Maksymalne zużycie paliwa to 10l/100km przy jeździe autostradą non stop z prędkościami 140-150 km/h ( wg licznika) na odcinku ok 200 km. Jazda powrotną na tym odcinku, bardzo spokojna , max 120km/h ( 110-115 km/h) to 6,3l/100km.
8,8
Subaru XV I
Crossover Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Skrzynia CVT, LPG LandiRenzo z lubryfikacją. Spalanie trochę większe niż na benzynie.-około 15 %. Co ciekawe lepsze przyspieszenie- 9,4s do 100 na benzynie 9,8 przy wyłączonym EPS. Jestem bardzo zadowolony. Butla 45 l gazu pozwala na przejechanie spokojnie 500 km. Więc samochód bardzo ekonomiczny jak na swoja wagę i stały napęd 4x4.
7,1
Subaru XV I
Crossover Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Skrzynia Cvt jest bardzo dobrze zestrojona. Na trasie przy spokojnej jeździe 50-90 km/h komputer pokazuje średnio 5.2 . Maksymalnie po mieście 10 na dojazdach 3km. A średnie z całego baku 7.8. Przy 100 skrzynia potrafi utrzymać obroty około 1600 i podaje spalanie chwilowe ok 5 na prostej drodze. Jak na 4x4 i 1450kilo jest bardzo oszczędne. Poprzednie 4wd paliły więcej o około 1.5l. Polecam
7,1
Subaru XV I
Crossover Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Skrzynia Cvt jest bardzo dobrze zestrojona. Na trasie przy spokojnej jeździe 50-90 km/h komputer pokazuje średnio 5.2 . Maksymalnie po mieście 10 na dojazdach 3km. A średnie z całego baku 7.8. Przy 100 skrzynia potrafi utrzymać obroty około 1600 i podaje spalanie chwilowe ok 5 na prostej drodze. Jak na 4x4 i 1450kilo jest bardzo oszczędne. Poprzednie 4wd paliły więcej o około 1.5l. Polecam
7,8
Subaru XV II
Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Jazda autostradą na tempomacie 140km/h - 10.1l/100km, jazda drogą krajową: 5.4-6l/100km, jazda w trasie, większość drogi ekspresowe na tempomacie 120km/h, część drogi krajowe - średnio 8l/100km. W mieście nie wiem, bo po mieście poruszam się rowerem ;)
13,3
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Subarek pali bardzo dużo, co nie przekłada się na osiągi.
Subaru XV