Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Rapid II

Podsumowanie 53 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Skoda Rapid II 1.0 TSI 110KM 81kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
35,83 zł
30
5,8
35,45 zł
22
Silnik Benzynowy Skoda Rapid II 1.0 TSI 110KM 81kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
30,91 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (53)

5,1
Skoda Rapid II
Spaceback Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW
6,8
Skoda Rapid II
Spaceback Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW
Oszczędna jazda to tutaj słowo klucz, przyspieszaj jak emeryt to to będzie nawet 4l. Liczni przekłamuje bardzo i to matematycznie wyjdzie oszczędnie. Przy 130-150 to już bywa 10km. Wtedy przejedziesz 90km a komputer zalicza ci 95-100 i daje że jest oszczędność. DRAMAT. Gorzej jak chcesz dynamicznie coś przejechać. Atuo moje ale zarabia na siebie (dziabalność gospodarcza) oszczędności się skończyły jak trzeba szybciej i bez zbędnego "pier..." dojechać. 6-8l to norma. Skuszony oszczędnościom a wyszło jak zwykle. Wypady rodzinne i jest yyyy. Szybka trasa i powyżej 8 dalej nie chciałem bo mi wąż w kieszeni wyskoczył ze 10l/100km to nie będe płacił fajnie się jedzie 150 ale spalanie stragiczne. Dwa wyjazdy w góry (pierwszy i ostatni) Korki pod górę brakuję mocy BEZ TURBO trza kręcić aby wydostać się z turbo dziury a wtedy palisz sprzędło.
5,9
Skoda Rapid II
Liftback Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW
5,2
Skoda Rapid II
Liftback Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW
5,5
Skoda Rapid II
Liftback Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW
Super auto. Jest czym jechać a przy tym oszczędny. Nie ma problemu nawet z piątką ludzi na pokładzie.
4,4
Skoda Rapid II
Liftback Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW
Rapid kupiony w lutym 2019 w 2 miesiące przejechane 2300km, od nowości tankowane 3 razy do pełna (1 tankowanie do pełna, 2 tankowanie 46,27 i przejechane 952km, 3 tankowanie 48,85 l i przejechane 1016km). Na trasie jadąc eko (90-100km/h) 4 litry to nie wyczyn, w mieście krótkie dystanse 7,3 l, czym dłużej to spalanie spada. Samochód podatny na wiatr i temperaturę co ma duży wpływ na spalanie. Rekord to na odcinku 35km (codzienna trasa do pracy) w tym około 5km miasto, 28km ekspresówka spalanie wyszło 3,7 l. Komputer przekłamuje około 0,2 - 0,3l.
6,3
Skoda Rapid II
Spaceback Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW
4,6
Skoda Rapid II
Spaceback Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW
Samochod kupilem nowy i juz mam przejechane 5400km i srednie spalanie jest 4.9litra wedlug komputera(zaniza spalanie tylko o 0,1-0,2litra)Minimalne spalanie mialem przy predkosci 90-95km/h na autostradzie :-) i mialem 3,8litra.Normalnie srednio jezdzie od 4,3-5,0litra.Jazda do pracy 12km tam i 12km z powrotem spalanie 4,7-5,5litra(eko)Tylko po miescie niejezdze i tak niewiem ile tam pali.Po tych 5400km jestem zadowolony.Super jest ze silnik jezdzy na malych obrotach przy 130km/h tylko 2600 obrotow.Spalanie na oponach zimowych 185/60r15.Zobaczyme ile bedzie na letnich original italia 215/45r16.
4,7
Skoda Rapid II
Liftback Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW
2tys km nowym rapidem. Codzienna jazda po górach + miasto. W mieście maksymalne spalanie wyszło 5,7. Na trasie (niezależnie czy po górach czy równinach) pije 4,5l/100km, choć pod górkę, to Fi potrafi wynieść 8, ale zanim się zjedzie... spada do 4,5 :))) Najlepszy wynik jaki wykręciłam to 3,9l/100km na trasie. Jestem bardzo zadowolona i polecam wszystkim którzy szukają przestronnego, rodzinnego i oszczędnego auta, które jak trzeba, potrafi wyprzedać.
6,6
Skoda Rapid II
Spaceback Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW
Według mnie silnikowi trochę brakuje momentu szczególnie przy wyższych prędkościach tak powyżej 100km/h, ciężko wtedy wyprzedzać. MI średnie spalanie według komputera po przejechaniu 3tyś km wychodzi 6.8, minimalne na trasie jakie udało mi się osiągnąć jadąc na rezerwie i bardzo ostrożnie 5.0l. Aby się cieszyć przyzwoitą jazdą w miarę dynamiczną to trzeba przyjąć 6.5l. Niewiem jak innym udaje się zejść poniżej 5.0l, to nie jest jazda tylko emerycka przejażdżka. na autostradzie do 140 km ok 6,3l przy ok 170 8.0l. Co do silnika i mocy to tak od 1-3 biegu przyśpiesza całkiem żwawo później jest gorzej. Jazda na ekoniańce jest według mnie bardzo ciężka już przy 1.5 tys obrotów każe zmienić bieg na wyższy i już przy 55 km/h podpowiada o wrzuceniu 6 biegu, ja tak nie jeżdżę bo wtedy jak coś wyskoczy na drodze i wcisnę gaz to się nic nie dzieję, jeżdżę minimum w okolicach 2 tyś obrotów wtedy zawsze pod nogą mam odpowiedni zapas mocy i momentu.
Skoda Rapid II