Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Octavia II

Podsumowanie 163 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Skoda Octavia II 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
39,49 zł
67
6,7
42,06 zł
7
6,4
39,64 zł
57
6,1
38,21 zł
19
6,5
40,49 zł
12
7,3
45,53 zł
1
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (163)

5,3
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
5,3
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
8,5
Skoda Octavia II
Hatchback 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Nie wiem jak może to auto palić poniżej 4l, nawet w trasie. Jadąc 80km/h z hamowaniem skrzynią miałem min 6.4. Jadąc normalnie tym autem do 4k obr. spala mi ok.10l. Po trasie do 200km/h, po mieście odcinki do 5km. Ktoś zresztą piisał że po Warszawie ponad 10l. Auto samo w sobie bardzo ok. Przydał by się chips na 180km bo mocy trochę brakuje. Niestety mam manuala i to jest największa wada mojego egzemplarza. Trzeba się niemiłosiernie nawajhować. Przy tak krótkim użytecznym zakresie obrotów 2k-4k tylko DSG!
6,5
Skoda Octavia II
Scout 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Tylko leję palwo
6,0
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Standardowy przegląd co 15 kkm, to koszt około 700 PLN. Jak wymieniamy olej w skrzyni, to trzeba doliczyć drugie tyle (drogi olej, ok. 100 PLN/l). No ale zdecydowałem się na to z pełną świadomością, więc nie narzekam. Najwięcej zapłaciłem przy 150kkm, kiedy wymieniałem rozrząd, olej w skrzyni + przegląd "olejowy" Wtedy f-ra przekroczyła 2000 PLN.
5,9
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
tylko paliwo i przeglądy okresowe
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia II
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,2
l/100km
8,0
l/100km
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,6
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
przeglądy dwa serwisowe przy 30 i 60 tys. przebiegu kosztowały 950 zl i 1300 zł przy 60 tys. km. w aso. nic nie było wymieniane poza piórami wycieraczek, olejami, filtrami, w tym kompleksowe mycie i odgrzybianie. spalanie kształtuje się na poziomie: - sama jazda po warszawie 6,2 l, w zimie 6,8l. - jak wyskoczę poza miasto to gdy nie szaleję (do 140 km/h i bez przyspieszania gwałtownego) 4,8-9 l. - trasa wrocław - warszawa zszedłem jadąc z żoną (ryczy że jeżdżę za szybko :) ) do 4,5 l. - Natomiast trasa np. warszawa poznań prędkości prawie stale 180 - 200, komputer pokazuje średnio 7,8. Cykl 50 proc. miasto i 50 poc. poza nim, jakieś 5,5 l i takie spalanie zwykle mi pokazuje komputer. to są wyniki bardzo dobre moim zdaniem.
6,7
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Autko ma przyzwoite spalanie w stosunku do mocy, jeśli jeździ się w zakresie obrotów pomiędzy 1750 a 2500, gdzie moment obrotowy jest najwyższy, pali naprawdę niewiele, historyjki o awaryjnym DPFie można wsadzić między bajki, obecnie mam na liczniku 129.000 km, nigdy nawet kontrolka się nie zaświeciła, za tą cenę nie znajdziecie nic mniej awaryjnego, ani nic bardziej komfortowego, DUŻY plus dla Skody za ten model.
6,1
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Koszty niskie pod warunkiem ...nie korzystania z ASO! Przeglądy robię co 15kkm. Filtry (w tym kabinowy), oleje, zawsze odgrzybianie klimatyzacji z odciągnięciem czynnika chłodniczego włącznie, to koszt ok 650 PLN. Z olejem w skrzyni (co drugi przegląd), to około 1200 PLN.
6,7
Skoda Octavia II
Hatchback 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Poza usterkami koszty utrzymania są bardzo niskie jakna wagę auta i moc silnika.
Skoda Octavia II