Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Octavia I

Podsumowanie 1383 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Skoda Octavia I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,38 zł
19
7,7
46,48 zł
2
7,8
47,25 zł
98
7,8
47,02 zł
72
7,9
47,58 zł
57
8,4
50,40 zł
24
9,0
54,34 zł
47
11,2
67,84 zł
5
9,5
57,13 zł
14
8,4
50,87 zł
50
9,6
57,74 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Skoda Octavia I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
21,47 zł
3
8,9
28,05 zł
23
8,7
27,38 zł
27
8,6
26,87 zł
48
9,5
29,82 zł
14
10,2
32,15 zł
12
11,7
36,72 zł
8
12,0
37,70 zł
3
9,6
30,26 zł
38
9,1
28,59 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Skoda Octavia I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,26 zł
23
5,3
32,39 zł
375
5,5
33,64 zł
3
6,1
37,13 zł
10
5,8
35,30 zł
54
5,4
33,06 zł
296
6,0
37,00 zł
49
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Skoda Octavia I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1383)

9,4
Skoda Octavia I
Kombi 1.8 T 180KM 132kW
Autem zrobiłem już ponad 1tyś km , jeżdżę na pB 98 a silnik nigdy nie widział gazu . Powiem tak , jeżdżąc tak jak lubie średnia to około 10litrów na 100km , ale to 90% miasto. Ecodriving raz tam kiedyś i zrobiłem 6.2 na odcinku 53km Jak się chcę poszaleć a jest czym bo ponad 200koni to około 14litrów weźmie , ale to pikuś . Auto daje frajdę z jazdy .
5,0
Skoda Octavia I
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Jest OK. Spalanie przyzwoite, mimo że jeżdżę dynamicznie i bardzo często z włączoną klimatyzacją. Ceny części przyzwoite a nawet niskie. Mnóstwo dobrych zamienników wspólnych dla grupy VAG.
9,3
Skoda Octavia I
Hatchback 1.6 75KM 55kW
8,8
Skoda Octavia I
Hatchback 1.8 20v Turbo 150KM 110kW
Przy jeździe bardzo dynamicznej, w zależności od ukształtowania terenu i ilości zakrętów spalanie może dojść do 14,5l, zwłaszcza gdy lubimy trochę autem się pobawić. najmniejsze spalanie poza miastem przy prędkościach 80 - 120 km/h jakie udało mi się osiągnąć to 5,7l przy większych staraniach 5,5l ale wtedy nie ma radości z jazdy i dynamiki silnika jakie to auto oferuje. Po mieście jadąc zgodnie z przepisami średnio wychodzi 7,8l
5,1
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
części tanie jak barszcz, tylko lać i jechać
5,9
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 101KM 74kW
4,8
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Koszty utrzymania bardzo niskie, zawieszenie przednie na wahaczu, koszt jednego ok 150zł. Wymiana filtrów wraz z olejem ok. 200zł. Klocki, tarcze, bębny, opony, wszystko bardzo popularne stosowane w różnych autach, również dobrze dostępne i tanie. Z droższych rzeczy to na pewno wymiana rozrządu jak pisałem oraz wymiana koła dwumasowego 1300-1500zł. Wszystkie ceny które podaję, są za części renomowanych firm, bardzo dobrej jakości. Bosh, TRW, Lemforder, Sachs, Moonroe.
7,7
Skoda Octavia I
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
Moja skoda spali ile jej wleje. Jak założyłem gaz moja noga stała się cięższa, na samej benzynie auto paliło około 8 litrów, na gazie średnio 10 litrów ale zmiana biegu przy 4 tyś. obrotów (co se bede żałował przy takiej cenie gazu, a auto od razu daje więcej frajdy z jazdy).
11,3
Skoda Octavia I
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Max. 13 uzyskiwane w warszawskich korkach z włączoną klimatyzacją. Minimalne średnie 11 to głównie trasy przy prędkościach 110-120km/h. Minimalne 10 to jakaś bardzo spokojna jazda po drogach krajowych. Instalacja II generacji - z mieszalnikiem i emulatorem lambdy. Na IV generacji spalanie powinno wyjść znacznie lepiej. Silnik umiarkowanie dynamiczny (osiem zaworów ciągnie względnie nisko, ale brakuje mocniejszej góry). Poza paliwem pali również olej - trzeba na to uważać (1L/1000km to nie jest wcale rzadki przypadek). Poza tym - jak to Skoda z początku wieku - wygoda umiarkowana (krótkie siedziska), twarde fotele (po lifcie nieco lepiej), niemiłosierny hałas przy większych prędkościach (właściwie to powyżej 110km/h), tylna kanapa dla DWÓCH dorosłych osób (we trzy jest ciasno) - samochód raczej do miasta i na krótkie trasy (nie to, żebyśmy nie byli nim w Chorwacji, ale komfortowa to podróż nie była :) - za to bagażnik ogromny! We wnętrzu strasznie badziewne podnośniki szyb. Mechanizm wycieraczek wymieniałem dwa razy - woda się po nim leje i w końcu się zaciera, pomimo gumowych osłonek. Zawieszenie za to jest pancerne, dostępne tabuny zamienników wszelkiej maści no i konstrukcja prosta jak budowa parasola. Po latach czasem siadają czujniki (położenia wału, wałka rozrządu, sonda lambda). W innym komentarzu podaję dane dla benzyny.
8,8
Skoda Octavia I
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Max. 12 uzyskiwane w warszawskich korkach z włączoną klimatyzacją. Minimalne średnie 7.7 uzyskane na trasie S8 (Bełchatów - Warszawa) przy prędkościach 110-120km/h. Minimalne 6.8 wieczorny przejazd przez luźne miasto (Okęcie-Piaseczno, zielona fala, część po obwodnicy itp.). Silnik umiarkowanie dynamiczny (osiem zaworów ciągnie względnie nisko, ale brakuje mocniejszej góry). Poza paliwem pali również olej - trzeba na to uważać (1L/1000km to nie jest wcale rzadki przypadek). Poza tym - jak to Skoda z początku wieku - wygoda umiarkowana (krótkie siedziska), twarde fotele (po lifcie nieco lepiej), niemiłosierny hałas przy większych prędkościach (właściwie to powyżej 110km/h), tylna kanapa dla DWÓCH dorosłych osób (we trzy jest ciasno) - samochód raczej do miasta i na krótkie trasy (nie to, żebyśmy nie byli nim w Chorwacji, ale komfortowa to podróż nie była :) - za to bagażnik ogromny! We wnętrzu strasznie badziewne podnośniki szyb. Mechanizm wycieraczek wymieniałem dwa razy - woda się po nim leje i w końcu się zaciera, pomimo gumowych osłonek. Zawieszenie za to jest pancerne, dostępne tabuny zamienników wszelkiej maści no i konstrukcja prosta jak budowa parasola. Po latach czasem siadają czujniki (położenia wału, wałka rozrządu, sonda lambda). W innym komentarzu podaję dane dla lpg.
Skoda Octavia I