Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Fabia II

Podsumowanie 21 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Skoda Fabia II 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,1
30,92 zł
9
5,0
30,58 zł
12

Lista raportów zużycia paliwa (21)

4,6
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
Spalanie przy jeździe eko - driving
5,3
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
5,6
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
5,2
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
jak się jeździ do 120km to 4,4 jest normą, 3,7 to spalanie jadąc 80-100km/h, 7,4l to pedał w podłodze na autostradzie
4,7
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
SŁUŻBOWE :)
4,3
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
Ekonomiczność daję ocenę 5 za spalanie. jak by mojej fabianki nie męczyć to i tak spalanie będzie wynosić ok 5l! a przypominam to auto służbowe i mam karte flotową. Kilka razy uskuteczniałem ekodriving i wtedy spalanie w trasie wynosiło ok 3,8l! (zmierzone na odcinku 4,5tys km) spalanie jest wielkim atutem auta. Auto jest na gwarancji i serwisowane w ASO co do cen obsługi nie wypowiadam się bo nie ja ponoszę koszty ale ceny przeglądów wynoszą od 600zl do 1000zł (wymienane były wycieraczaki klima i inne a te usługi w ASO sa drogie - wycieraczki 150zl)
Dziennik kosztów dla Skoda Fabia II
Średni koszt przejechania 100 km
29,33 zł
5,5
l/100km
6,9
l/100km
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,3
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
5,2
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
Skoda Fabia II 2011 rok, 1.6TDI CR DPF 75KM hatchback lift to porządne auto. Przejechałem 100 tys. km w 27 miesięcy i oprócz niedawnej awarii zespołu EGR - przy przebiegu 97.000 km (dwa miesiące po przekroczeniu 2-letniej gwarancji) żadnej awarii. Założyłem używany EGR z allegro za 130 zł z przesyłką, robota 430 zł i jeżdżę dalej. Auto jest bardzo solidne, przewidywalne i kochane. Do tego bardzo oszczędne. Nigdy nie potrzebowało dolewki oleju, DPF nie sprawia żadnych kłopotów (po 97 tys. km 22g popiołu, a max wchodzi 70g!) Choć faktem jest że wtrysk common rail (CR) powoduje, że auto mniej żywiołowo rozwija moment obrotowy w stosunku do silnika na pompowtryskiwaczach (PD).
5,7
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
5,1
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
Skoda Fabia II