Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Fabia II

Podsumowanie 479 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Skoda Fabia II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
38,10 zł
36
6,7
40,03 zł
33
6,2
37,25 zł
4
6,6
39,85 zł
3
6,6
39,81 zł
29
7,5
45,18 zł
10
6,5
38,79 zł
7
6,6
39,84 zł
40
6,9
41,34 zł
22
6,8
40,66 zł
64
8,7
52,02 zł
5
7,5
44,76 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Skoda Fabia II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
20,84 zł
1
8,4
25,97 zł
2
7,4
23,02 zł
3
8,1
25,20 zł
8
8,1
25,20 zł
1
6,8
21,15 zł
3
7,9
24,49 zł
7
7,8
24,26 zł
8
7,9
24,56 zł
27
8,1
25,27 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Skoda Fabia II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,5
33,07 zł
5
5,3
32,04 zł
43
5,3
32,12 zł
27
5,0
30,32 zł
21
5,2
31,10 zł
17
5,7
34,20 zł
7
5,3
32,25 zł
34
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Skoda Fabia II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (479)

7,7
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 60KM 44kW
6,8
Skoda Fabia II
Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
Utrzymanie rewelacja zwłaszcza na LPG stosunek komfortu do utrzymania rewelacyjna.
4,5
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Praktycznie lać paliwo i jeździć. Jest to proste auto o dobrym i sprawdzonym silniku. Części jest bardzo dużo na rynku, zarówno oryginalnych jak i zamienników. Samochód naprawdę mało pali.
5,6
Skoda Fabia II
Kombi 1.4 TDI 80KM 59kW
Póki co wymieniałem tylko filtry plus olej i tarcze hamulcowe i koszty utrzymania są niewielkie co w dzisiejszych czasach jest plusem.
5,2
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.2 TDI CR DPF 75KM 55kW
4,7
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 TDI 70KM 51kW
Spalanie auta jest zachwycające. Po mieście jeżdżę dynamiczniej od 90% użytkowników i auto nie pali więcej niż 5 litrów. Może jest to minimalnie ponad. Spalanie jest tak niskie, że nie zwraca się na nie uwagi.
5,8
Skoda Fabia II
Kombi 1.4 TDI 80KM 59kW
Póki co wymieniałem tylko filtry plus olej i tarcze hamulcowe i koszty utrzymania są niewielkie co w dzisiejszych czasach jest plusem.
5,5
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Na początek powiem, że komputer zawyża spalanie o 0.5 L. Auto w mieście latem na krótkich odcinkach przy nie do końca rozgrzanym silniku z dużą ilością parkowania, styl jazdy raczej ekonomiczny z małą ilością hamowania spala 6.7 litra. Przy jeździe autostradą z prędkością 140 km/h w pełni załadowany z klimatyzacją pali 5.8 L. Przy prędkości 160 km/h spalanie rośnie do 7.5 litra, ale ciekawe jest, że jak się ciśnie samochód do oporu nawet pod 180 km/h to nie przekroczyło 7.6 litra. Przy spokojniejszej płynnej jeździe ok 90-100 km/h można zejśc do 4.5 litra a pewnie nawet i mniej. Ale teoretycznie ze względu na filtr cząstek stałych i dwumasę nie powinno się jeździć wolno za miastem. Żeby wypalić DPF potrzeba 15 minut nieprzerwanej jazdy na 2500 obrotów czyli niecałe 140 km/h. Jeśli natomiast chodzi o dwumase nie powinno się dusić silnika poniżej 1500 obrotów. Auto mam 7 miesięcy, bywają okresy, że jeżdżę przez 1 miesiąc tylko po mieście na krótkich odcinkach i jak na razie z DPFem nie ma problemu. Ostatnio przejechałem 600 km: 55% miasto, 20% autostrada (140-150 km/h), 25% trasa i spalanie wyszło 6.0. Ogólnie spodziewałem się mniejszego spalania. Wcześniej miałem VW Polo z silnikeim 1.9 TDI 100 Km. Spalanie było porównywalne albo nawet niższe, ale przyjemność z jazdy DUUUUUŻO większa.
4,6
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
Spalanie przy jeździe eko - driving
8,0
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
Auto na włoskiej instalacji Landi Renzo , bardzo dobrze dopasowana do tego silnika spalanie wręcz żadne tankuje raz na dwa tygodnie . Przydało by się więcej miejsca w aucie na dalsze wypady.
Skoda Fabia II