Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Fabia II

Podsumowanie 17 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Skoda Fabia II 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
32,99 zł
6
5,0
30,66 zł
11

Lista raportów zużycia paliwa (17)

5,4
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
4,8
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
5,3
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
5,3
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
7,2
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
5,1
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Jeżdżę niecałe 3 lata. przebieg to 201 tys. km. Spalanie przy ciężkiej nodze, prędkości przelotowe 120- 160 km/h pali od 5-6,5. Do baku po odpowietrzeniu (taki bolec wchodzi) 56-58L. Robię na tym od 900 do nawet 1200km. Gdyby nie było to auto służbowe, jeździłbym rodzinnie, na pewno spalanie byłoby poniżej 5,0. Na trasie, przy jeździe do 120 i zastosowaniu eco drivingu udało mi się zejść do 4,2. Oszczędniejsze auto jakie miałem w życiu to tylko peugeot 206 1,4HDI... Zaleta Fabii - 200 tys km katowania i żadnej awarii, jedynie tarcze i klocki...
5,6
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Spalanie średnie na przestrzeni 100 tryś km wyszło mi 6,54. Srednio dynamiczna jazda. Raczej nie duszę auta do oporu ale też jak ślimak nie jeźdzę. Ogólnie daleki to wynik chyba od obietnic producenta. Strae 1.9TDI jest zdecydowanie oszczędniejsze. Nawet na autostradzie, miałem nie lada problem z zejściem poniżej 5 litrów. WYmagało to stałej jazdy 120-130 km/h. Jazda z GPSa 140km/h powodowała spalanie już raczej bliżej 6 litrów. Poza tym kilka kosztownych awarii. Nowy alternator, Nowa pompa wody. Wymiana sworzni z geometrią. Walka z EGR. W ASO (auto flotowe) rachunki były na kilka tyś PLN (pytałem o koszty jakby auto było po gwarancji)
5,2
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Całkiem mało pali jak na taki silnik całkiem dynamiczny silnik dzięki turbinie ciekawe co będzie po 100 tyś :)
4,5
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Praktycznie lać paliwo i jeździć. Jest to proste auto o dobrym i sprawdzonym silniku. Części jest bardzo dużo na rynku, zarówno oryginalnych jak i zamienników. Samochód naprawdę mało pali.
5,5
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Na początek powiem, że komputer zawyża spalanie o 0.5 L. Auto w mieście latem na krótkich odcinkach przy nie do końca rozgrzanym silniku z dużą ilością parkowania, styl jazdy raczej ekonomiczny z małą ilością hamowania spala 6.7 litra. Przy jeździe autostradą z prędkością 140 km/h w pełni załadowany z klimatyzacją pali 5.8 L. Przy prędkości 160 km/h spalanie rośnie do 7.5 litra, ale ciekawe jest, że jak się ciśnie samochód do oporu nawet pod 180 km/h to nie przekroczyło 7.6 litra. Przy spokojniejszej płynnej jeździe ok 90-100 km/h można zejśc do 4.5 litra a pewnie nawet i mniej. Ale teoretycznie ze względu na filtr cząstek stałych i dwumasę nie powinno się jeździć wolno za miastem. Żeby wypalić DPF potrzeba 15 minut nieprzerwanej jazdy na 2500 obrotów czyli niecałe 140 km/h. Jeśli natomiast chodzi o dwumase nie powinno się dusić silnika poniżej 1500 obrotów. Auto mam 7 miesięcy, bywają okresy, że jeżdżę przez 1 miesiąc tylko po mieście na krótkich odcinkach i jak na razie z DPFem nie ma problemu. Ostatnio przejechałem 600 km: 55% miasto, 20% autostrada (140-150 km/h), 25% trasa i spalanie wyszło 6.0. Ogólnie spodziewałem się mniejszego spalania. Wcześniej miałem VW Polo z silnikeim 1.9 TDI 100 Km. Spalanie było porównywalne albo nawet niższe, ale przyjemność z jazdy DUUUUUŻO większa.
Skoda Fabia II