Szukaj

Raporty zużycia paliwa Seat Leon III

Podsumowanie 21 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Seat Leon III 2.0 TSI 300KM 221kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,3
55,85 zł
7
8,6
51,57 zł
3
10,7
63,99 zł
11

Lista raportów zużycia paliwa (21)

11,7
Seat Leon III
CUPRA ST Facelifting 2.0 TSI 300KM 221kW
Trasy po Polsce 100-110km/h na tempomacie, ale przy dynamicznym wyprzedzaniu ok. 10l. Trasy po Niemczech (gdzie można V max, średnia prędkość z 1000km ok. 140-150km/h) - 13 do 15l/100km.
9,5
Seat Leon III
CUPRA 5d Facelifting 2.0 TSI 300KM 221kW
.
12,5
Seat Leon III
CUPRA ST Facelifting 2.0 TSI 300KM 221kW
9,7
Seat Leon III
CUPRA 5d Facelifting 2.0 TSI 300KM 221kW
12,7
Seat Leon III
CUPRA ST Facelifting 2.0 TSI 300KM 221kW
Średnie spalanie długodystansowe z 1700 km 12.3l. Jazda w dużych korkach po mieście 20l. Trasa do 110 km/h przy spokojnej jeździe 8.0l Autostrada 140 km/h 10.5l Tryb cupra w mieście i ogień spod każdych świateł 20l. Spalanie do osiągów przyzwoite. Minus - mały bak 50 l średnio starcza na 400 km. W takim samochodzie z 70l bak by się przydał aby mieć rozsądny zasięg ok 600 km.
8,5
Seat Leon III
CUPRA 5d Facelifting 2.0 TSI 300KM 221kW
Auto mega ekonomiczne przy ekonomicznej jeździe. Natomiast gdy potrzeba używać sporej części mocy pociągnie paliwa ale również nie przesadnie, dając wiele radości z jazdy
11,2
Seat Leon III
CUPRA ST Facelifting 2.0 TSI 300KM 221kW
12,3
Seat Leon III
CUPRA ST Facelifting 2.0 TSI 300KM 221kW
10,0
Seat Leon III
CUPRA ST Facelifting 2.0 TSI 300KM 221kW
12,3
Seat Leon III
CUPRA ST Facelifting 2.0 TSI 300KM 221kW
Jak na tak niesamowite osiągi, to jest naprawdę dobrze. Jeżdżę cały czas z wyłączonym układem start-stop dla większej żywotności silnika i turbiny. Oczywiście, jeżeli chce się ostrzej przycisnąć w mieście to średnie spalanie podskoczy do prawie 20 litrów. W trasie przy spokojnej jeździe udało mi się zejść do 9l, autostrady w Polsce to średnio 11-12l. W mieście od 12 do 15l bez korków.
Seat Leon III