Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-5 II

Podsumowanie 55 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,9
65,80 zł
13
10,4
62,94 zł
4
10,2
61,43 zł
4
11,9
71,84 zł
1
11,0
66,41 zł
2
10,8
64,94 zł
7
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,8
39,84 zł
2
12,7
39,69 zł
1
Silniki Diesla Saab 9-5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
44,46 zł
6
6,9
42,02 zł
14

Zużycie paliwa Saab 9-5 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (55)

8,5
Saab 9-5 II
Sedan 2.3 t 185KM 136kW
5,9
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Zacznę od tego, że nie mogłem wybrać tu automatycznej skrzyni biegów, wyszła tylko manualna. W moim jest automatyczna. Nie wiem czy mam jakiś super udany silnik, bo raporty spalania na większości czytanych przeze mnie stronach nie pokrywają się z moimi. A wygląda to tak: najbardziej nieekonomiczna jazda - nigdy nie przeskoczyłem 8,1l -średnie zużycie to 6do6,8l ekonomiczna jazda, zanotowałem wynik -4,3(wynik jazdy w okresie koniec lata/jesień. Obecnie mieszkam w Szwecji, więc chyba musimy brać poprawkę na jakość paliw. W moim rodzinnym mieście Gorzów Wlkp. kontrola paliw wykazała straszne odstępstwa od normy. A tylko jedna z badanych stacji miała naprawdę dobre paliwa. Pozdrawiam Mariusz.
9,3
Saab 9-5 II
Kombi 2.0t BioPower (180KM) Sentronic 175KM 129kW
To jest motor 2.0T BioPower więc swoje musi wypić. Mieszkam na wyspach więc mam czasem okazję nalać E85 - wyższe zużycie ale też więcej mocy. Na E95 przy 120km/h spalanie jest na poziomie 6,8 - 7,5 litra, co chyba jest niezłym osiągnięciem. W mieście poniżej 10 nie da rady. Jednak jestem pewien, że każdy kto planuje zakup dużego auta benzynowego, będzie się z tym liczył.
7,6
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
Mega miłe zaskoczenie, jak bym nie jeździł to komputer pokazywał w cyklu miejskim 8,8l/100km (i to po programie na 180KM). Jak na tak dużą masę auta byłem baaardzo mile zaskoczony (w mercedesie 12,5l/100km)
6,6
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
Jak na duzego sedana w automacie jest dobrze. 6-7 litrow srednia. Zima po miescie 7,5. Na autostradzie przy 120 km/h ponizej 6
11,5
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Potrafi wypic, ale cos za cos, frajda z jazdy kosztuje, auto az sie prosi zeby przycisnac, w miescie ok 17l za to po trasie (ok 2000km) 9-10l w zaleznosci od tego czy przed czy po chipie, po -mniej!!! Ale " Turbo zyje - turbo pije" Serwis nieautoryzowany - olej M1,filtry (olej, air,kabinowy)dobicie i odgrzybianie klimatyzacji 600pln, wymiana oleju w skrzyni aut. 500pln
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 II
Średni koszt przejechania 100 km
49,33 zł
8,9
l/100km
13,5
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
11,7
Saab 9-5 II
Sedan 2.0 t 150KM 110kW
Nie jest to auto mistrzem ekonomii. Na trasie jest nawet zaskakująco nieźle, nawet przy 150-160 ale w mieście auto pali sporo.
10,8
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
ekonomicznosc to nie jest najmocniejsza strona tego auta autko lubi spalic swoje , ale bez tragedji trasa 8,0 -8,6- miasto niestety nawet 15-16 (turbo zyje turbo pije:) cos za cos
10,8
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
ekonomicznosc to nie jest najmocniejsza strona tego auta autko lubi spalic swoje , ale bez tragedji trasa 8,0 -8,6- miasto niestety nawet 15-16 (turbo zyje turbo pije:) cos za cos
8,5
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Spalanie dość wysokie jak na diesla. Ale nie ma się co dziwić. 1,5 tony, 150 koni, automat, prawie ciągle klima - przy ciągłej jeździe miejskiej dochodzi do 10 litrów. W trasie schodzi do 7. Średnio 8-9 l. Podejrzewam, że manual będzie palił przynajmniej litr mniej. Ceny części i napraw w autoryzowanym serwisie zupełnie z kosmosu. (np. wkład lusterka, samo szkło - 550 zł/szt). Ten akurat silnik jest bardzo popularny (Fiat, alfa, opel, lancia) więc mechanicy nie mają z nim najmniejszych problemów a i części są bardzo łatwo dostępne. Wbrew pozorom serwisy Opla nie znają się na Saabach a tylko nieliczne części z Opli pasują do tego modelu. Jednak większość części eksploatacyjnych (zawieszenia, hamulce itp) jest łatwo dostępna, dużo zamienników, umiarkowane ceny. Pod tym względem nie należy się Saaba obawiać. Problem może być jedynie z blacharką.
Saab 9-5 II