Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-5 II

Podsumowanie 15 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Saab 9-5 II 2.0 t 150KM 110kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,4
63,04 zł
7
11,4
69,02 zł
6
Silnik Benzynowy Saab 9-5 II 2.0 t 150KM 110kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,8
39,84 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (15)

13,5
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
.
13,7
Saab 9-5 II
Sedan 2.0 t 150KM 110kW
11,4
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Bierze 11Litrów, na trasach regionalnych gdzie operujemy na 4 biegu i kulamy sie jak idzie tempo to naprawde można się miło zaskoczyć. Osobisty rekord to na trasie z katowic do zakopanego w srodku tygodnia bez klimy i swiatel, bawiąc sie w jazde na "luzie" spali 6,1 ale to już byla jubilerska robota przy operowaniu gazem i mysleniu o jeździe. Z fabryki wyjechal na mapie 150 km (dokladnie 165 km bo tyle realnie te silniki generowaly mocy). Obecnie mam wygraną mape BSR - 221km i 363nm co dało mi inne auto, musze uważać ponieważ nie mam hamulców jak mocniejsze wersje - można sie zaskoczyć i powiem tak: po mimo tego że na silniku jest napisane eco power to takie eco to nie jest, auta swoje piją. Tronic robi co może zeby optymalizowac wydatki paliwowe silnika ale ludzie turbo w silniku jest po to aby spalic wiecej benzyny, takie bylo założenie wiecej powietrza w komorze pozwala wtrysnac wiecej benzyny i wygenerowac wiecej mocy. Przy takiej mapie musze lać PB98 co przy dzisiejszych cenach 5,40 za litr troche boli. Nie mam serca wsadzic krokodylowi gaz w tyłek, wole sprzedać i kupic citygo czy co innego co baedzie palic tyle ze stac mmiw bedzie jeździć na etylinie. Silnik szybko uzyskuje optymalną temperature cieczy chlodzacej.
12,0
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Daje przeciętnie bo żeby nie LPG które ratuje tu sytuacje, to nie byłoby tak kolorowo w kwestii wydatków na paliwo. Ze względu na chip mam wbite zalecane >98oktan, ale że lpg ma ponad 100... Miasto 12,5-15 LPG i to bez szaleństw. Autostrada grzeczna 120kmh - 11,5. Przepisowa - 13 LPG. Jakieś przyspieszanie ostrzejsze, pośpiech to i 18 litrów LPG... Natomiast z moich ostatnich 4000km to 11,7 l LPG. Naprawy. To już wiecie. Raczej nie auto na wieś gdzie nikt nie podejmie się naprawy, obsługi, aczkolwiek można się zdziwić ile jest niepozornych miejsc z fanami marki itp. Dobrze poznać kogoś kto się zna, się nie boi i nie będzie was odsyłał, i raczej z nim działać. Przez 57000 wymieniłem silnik ;-), koło zamachowe wału (taka zębatka jak od roweru, za 60 pln używka, a robocizna za 400! - zwalenie skrzyni), spadł oryginalny pasek osprzętowy - 160pln część z robocizną. Nie liczę zaliczonego psa (obudowa filtra, filtr powietrza) i focusa który na radzymińskiej w Wawie nie spojrzał w lusterko przed wyprzedzaniem (jego OC)
9,2
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Dużo pali ale daje frajdę. Co wybierasz?
9,4
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
W mieście około 12l/100 km przy normalnej jeździe. Na trasie przy 130 km/h około 7.5l/100km. Samochód sprawia wiele frajdy, jest bardzo wygodny i ma "to coś"!
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 II
Średni koszt przejechania 100 km
49,33 zł
8,9
l/100km
13,5
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
10,0
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
8,0
Saab 9-5 II
Sedan 2.0 t 150KM 110kW
Przy spokojnej jeździe na trasie można zejść nawet do 6litrów. Miasto to 10-11. Ceny przeglądów w serwisie i części zamiennych nie są wygórowane.
9,7
Saab 9-5 II
Sedan 2.0 t 150KM 110kW
Zużycie paliwa zaskoczyło mnie in plus.
11,5
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Potrafi wypic, ale cos za cos, frajda z jazdy kosztuje, auto az sie prosi zeby przycisnac, w miescie ok 17l za to po trasie (ok 2000km) 9-10l w zaleznosci od tego czy przed czy po chipie, po -mniej!!! Ale " Turbo zyje - turbo pije" Serwis nieautoryzowany - olej M1,filtry (olej, air,kabinowy)dobicie i odgrzybianie klimatyzacji 600pln, wymiana oleju w skrzyni aut. 500pln
Saab 9-5 II