Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-5 II

Podsumowanie 55 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,9
65,80 zł
13
10,4
62,94 zł
4
10,2
61,43 zł
4
11,9
71,84 zł
1
11,0
66,41 zł
2
10,8
64,94 zł
7
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,8
39,84 zł
2
12,7
39,69 zł
1
Silniki Diesla Saab 9-5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
44,46 zł
6
6,9
42,02 zł
14

Zużycie paliwa Saab 9-5 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (55)

12,1
Saab 9-5 II
Sedan 2.3 t 220KM 162kW
Skrzynia automatyczna. Czysto miejska jazda (centrum Krakowa) latem - 13.8 l/100km. Najniższe uzyskane w trasie (90% drogi krajowe w terenie niezabudowanym, 10% ekspresówka/autostrada) - 9.5 l/100km. Plusem jest, że nawet przy wysokich prędkościach autostradowych (w Niemczech, około 180-190 km/h) spalanie rośnie niewiele powyżej średnich wartości. Najgorsze wyniki (masa+automat) w mieście. Świetna dynamika.
12,7
Saab 9-5 II
Kombi 2.3 TS 260KM 191kW
Saab przy oszczędnej jeździe pali około 11l gazu w cyklu mieszanym (25% miasto, 75% trasa). Przy bardzo dynamicznej jeździe (ostre przyspieszanie w trybie sport + prędkości rzędu 200km/h) spala max 16l gazu na 100km. Na jednym zbiorniku można przejechać od 320-400km (zamontowany 54l zbiornik). Skrzynia automatyczna.
7,1
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Witam serdecznie jestem posiadaczem takiego Saaba 95 bardzo sobie cenię wygodę i on mi jej dostarcza posiadam to auto w wersji kombi z silnikiem 1.9 150 koni jak myślę najlepszym i najbardziej ekonomicznym w silniku w tym aucie W mojej wersji jest podniesione komputerowo do 180 koni auto spala minimalnie na trasie zszedłem na 4,9 przy prędkości 110 na godzinę autostrada na dlugie trasy super 5L osiagniesz bez problemu miasto trasa średnie zużycie 7,5 l plusminus pozdrawiam bardzo komfortowy samochód wersja w combi jasna skóra dotykowy panel nawigacja Klima itp..
13,7
Saab 9-5 II
Sedan 2.0 t 150KM 110kW
11,3
Saab 9-5 II
Kombi 2.3 t 185KM 136kW
11,4
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Bierze 11Litrów, na trasach regionalnych gdzie operujemy na 4 biegu i kulamy sie jak idzie tempo to naprawde można się miło zaskoczyć. Osobisty rekord to na trasie z katowic do zakopanego w srodku tygodnia bez klimy i swiatel, bawiąc sie w jazde na "luzie" spali 6,1 ale to już byla jubilerska robota przy operowaniu gazem i mysleniu o jeździe. Z fabryki wyjechal na mapie 150 km (dokladnie 165 km bo tyle realnie te silniki generowaly mocy). Obecnie mam wygraną mape BSR - 221km i 363nm co dało mi inne auto, musze uważać ponieważ nie mam hamulców jak mocniejsze wersje - można sie zaskoczyć i powiem tak: po mimo tego że na silniku jest napisane eco power to takie eco to nie jest, auta swoje piją. Tronic robi co może zeby optymalizowac wydatki paliwowe silnika ale ludzie turbo w silniku jest po to aby spalic wiecej benzyny, takie bylo założenie wiecej powietrza w komorze pozwala wtrysnac wiecej benzyny i wygenerowac wiecej mocy. Przy takiej mapie musze lać PB98 co przy dzisiejszych cenach 5,40 za litr troche boli. Nie mam serca wsadzic krokodylowi gaz w tyłek, wole sprzedać i kupic citygo czy co innego co baedzie palic tyle ze stac mmiw bedzie jeździć na etylinie. Silnik szybko uzyskuje optymalną temperature cieczy chlodzacej.
10,6
Saab 9-5 II
Sedan 2.3 t 185KM 136kW
Radość z jazdy - bezcenna
12,0
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Daje przeciętnie bo żeby nie LPG które ratuje tu sytuacje, to nie byłoby tak kolorowo w kwestii wydatków na paliwo. Ze względu na chip mam wbite zalecane >98oktan, ale że lpg ma ponad 100... Miasto 12,5-15 LPG i to bez szaleństw. Autostrada grzeczna 120kmh - 11,5. Przepisowa - 13 LPG. Jakieś przyspieszanie ostrzejsze, pośpiech to i 18 litrów LPG... Natomiast z moich ostatnich 4000km to 11,7 l LPG. Naprawy. To już wiecie. Raczej nie auto na wieś gdzie nikt nie podejmie się naprawy, obsługi, aczkolwiek można się zdziwić ile jest niepozornych miejsc z fanami marki itp. Dobrze poznać kogoś kto się zna, się nie boi i nie będzie was odsyłał, i raczej z nim działać. Przez 57000 wymieniłem silnik ;-), koło zamachowe wału (taka zębatka jak od roweru, za 60 pln używka, a robocizna za 400! - zwalenie skrzyni), spadł oryginalny pasek osprzętowy - 160pln część z robocizną. Nie liczę zaliczonego psa (obudowa filtra, filtr powietrza) i focusa który na radzymińskiej w Wawie nie spojrzał w lusterko przed wyprzedzaniem (jego OC)
6,3
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
Koszty napraw nie sa wygorowane.
9,2
Saab 9-5 II
Kombi 2.3 TS 260KM 191kW
Część rzeczy jest za droga, część w przyzwoitych cenach
Saab 9-5 II