Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-5 I

Podsumowanie 254 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-5 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,3
61,91 zł
24
11,1
66,58 zł
33
10,1
60,72 zł
10
10,9
65,24 zł
8
9,4
56,46 zł
3
11,3
68,04 zł
7
11,7
70,42 zł
8
10,0
59,86 zł
3
10,0
59,82 zł
10
11,2
66,97 zł
6
11,5
69,35 zł
17
11,2
67,20 zł
9
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-5 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,1
34,66 zł
9
13,0
40,77 zł
24
12,3
38,29 zł
2
13,1
40,95 zł
3
14,0
43,76 zł
1
11,9
37,31 zł
8
13,0
40,53 zł
6
12,2
38,01 zł
5
13,0
40,63 zł
1
13,2
41,10 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Saab 9-5 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,9
48,43 zł
26
7,5
46,01 zł
29

Zużycie paliwa Saab 9-5 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (254)

8,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.2 TDi 120KM 88kW
10,8
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 T 16V Aero 250KM 184kW
Samochód jest z zewnątrz duży. Wersja którą mam(z automatem) waży nieco ponad 1700 kg. Moja noga do najcięższych nie należy dlatego średnie spalanie z dystansu 23kkm które przejechałem to jakieś 10.9 l/100. Skrzynia sprawia, że auto pali dużo więcej niż by mogło. Stanie na światłach na "D" to 2.2 l/h. Zjazd z górki na biegu to pomiędzy 1.5 do 2 l/100km, także w manualu jest oszczędniejszy. Najniższe spalanie w trasie(90km/h bez przerwy) 5.8 l/100. Na autostradzie przy 140 km/h to jakieś 9,7 l/100km. W trasie spokojnie da się zejść do pułapu 7,5 - 8,5 l/100km. Generalnie, porównując do samochodów z podobną pojemnością, wypada całkiem nieźle, przy czym mamy tutaj przyjemnie odpychające 250 KM, co od 80 km/h wzwyż robi robotę. Auto stworzone na połykanie km w trasie i nie ma co z tym dilować. Może i nowocześniejszy diesel lepszy, ale zakresu przydatnych obrotów od 2k do 6.5k RPM tam nie uświadczysz, i to jest powód dlaczego chciałem turbo benzynę.
12,7
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
11,0
Saab 9-5 I
Sedan 2.0 T 150KM 110kW
12,4
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
9,4
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
12,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 t 185KM 136kW
Nie rozumiem komentarzy, że pali jak smok. Ma 2,3l + turbina, to nie pali jak Yaris 1,0 bez turbiny. 15 palił przed remontem silnika przy dość dynamicznej jeździe. Teraz pokazuje w trasie nawet 9,5, ale to na gazie, to trzeba dodać ten litr. Robię nim jakieś 1000-1500 miesięcznie, raz na 4-5miesiecy dolewam pod korek benzyny, bak gazu starcza na 360km. Auto bardzo dynamiczne, wygodne, bezpieczne. Można takie kupić teraz w granicach 5-7 tys, złotych z przebiegiem koło 300-350k, remont silnika (po gazie czyli głowica, pierścienie, odma, panewki, kilka jeszcze drobiazgów) zamyka się w 5 tys. Wymiana oleju co 10.000 km to nie jest jakiś wydatek, jak się pali 25-30zł na 100km co jest wynikiem całkiem przyjemnym. Za 12tys (auto + remont) dostaje się naprawdę fajna fure, wszystko elektryczne, fotele, podgrzewanie, dużo mocy, wygoda. Cześci są tanie, porównywalne z kazdym innym oplem, renaultem czy innym autem klasy średniej z szybami na korbki.
7,1
Saab 9-5 I
Kombi 3.0 TiD 176KM 129kW
7,1
Saab 9-5 I
Kombi 3.0 TiD 176KM 129kW
7,1
Saab 9-5 I
Kombi 3.0 TiD 176KM 129kW
Saab 9-5 I