Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-5 I

Podsumowanie 254 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-5 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,3
63,86 zł
24
11,1
68,67 zł
33
10,1
62,63 zł
10
10,9
67,29 zł
8
9,4
58,23 zł
3
11,3
70,18 zł
7
11,7
72,63 zł
8
10,0
61,74 zł
3
10,0
61,70 zł
10
11,2
69,07 zł
6
11,5
71,53 zł
17
11,2
69,31 zł
9
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-5 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,1
35,82 zł
9
13,0
42,12 zł
24
12,3
39,57 zł
2
13,1
42,31 zł
3
14,0
45,22 zł
1
11,9
38,56 zł
8
13,0
41,88 zł
6
12,2
39,28 zł
5
13,0
41,99 zł
1
13,2
42,47 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Saab 9-5 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,9
49,86 zł
26
7,5
47,38 zł
29

Zużycie paliwa Saab 9-5 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (254)

12,0
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 T 16V Aero 250KM 184kW
Wszystko zależy od miejsca zamieszkania. Mieszkam w górach, jadę w górę 80 km/g, zimą przy -25° maksymalnie co było 16,5 litrów.
14,2
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
11,1 udało mi się osiągnąć na trasie na autostradzie przy prędkości 120 km/h wrzuconej na tempomat. Niestety, przy szybszej jeździe spalanie rośnie do 14-15 l. Auto zachęca do przepisowej jazdy.
10,7
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
14,0
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
9,8
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
Mój egzemplarz ( stage 1 by maptun 265 KM oraz 420 Nm) zachęca do dynamicznej jazdy, ale jest przy tym relatywnie oszczędny. Zimą, w cyklu miejskim zbliży się w kierunku 12 litrów. W warunkach normalnych można przyjąć średnio dychę na setkę. Nie wiem ile spali przy ciągłym piłowaniu, bo za bardzo lubię to auto, żeby je katować ;p
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
Saab 9-5 I