Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II

Podsumowanie 395 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
52,97 zł
16
9,5
57,24 zł
42
9,7
58,49 zł
17
8,7
52,52 zł
1
9,5
57,33 zł
38
6,8
41,05 zł
1
10,1
60,97 zł
2
10,2
61,81 zł
36
12,3
74,38 zł
5
11,5
69,12 zł
2
13,3
80,29 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
29,92 zł
4
10,3
32,19 zł
1
10,5
32,96 zł
11
11,7
36,41 zł
2
11,7
36,47 zł
7
14,0
43,75 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
46,90 zł
1
6,7
40,92 zł
50
5,4
32,89 zł
1
6,8
41,42 zł
87
6,6
40,16 zł
30
6,8
41,48 zł
38
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Saab 9-3 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (395)

9,8
Saab 9-3 II
SportKombi 2.8 V6 255KM 188kW
Ceny przeglądów - przeciętne. Zużycie paliwa w dużej mierze zależy od temperamentu kierowcy (wykorzystanie turbiny). Przy spokojnej jeździe Saab nie zużyje więcej niż mój poprzedni 2-litrowy Citroen Xsara, a frajda z jazdy i zapas mocy są nieporównywalne.
8,4
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
nie mam danych co do przeglądów, jestem przed pierwszym
7,6
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiDS 150KM 110kW
dane fabryczne to chyba mierzone rzeczywiście testowo w Szwecji, aczkolwiek jadąc równo 90km/h zejdziemy do 4,5l/100, ja średnio zużywam 7,5//100 - 35%trasa/65%miasto, w mieście 8,5 -9l/100. ceny przeglądów - jeszcze nie wiem - pierwszy przegląd po 30tyś km lub po roku - i to duży plus bo może i wyjdzie taniej niż bym innym samochodem musiał jeździć co 15tys do serwisu
7,9
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiDS 150KM 110kW
7,4
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Stosunek wagi samochodu do spalania + osiągi. Dla mnie bomba.
7,7
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiD 120KM 88kW
5,9
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Spalanie śmiesznie małe, średnio 6,7- 7,1 l/100 km przy naprawdę dynamicznej jeździe, (do 160 poza miastem ) części także niedrogie np. drążki kierownicze 60 zł/szt, filtr powietrza (serwis) 82 zł, rozrząd kompletny około 400 zł. Oczywiście nie w serwisie bo tam maja ceny z kosmosu za rozrząd wołali 2000 zł, można także bez problemu dostać części używane .
6,4
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Bardzo oszczedny silnik, to jego duza zaleta. przeglądy co 2 lata
13,4
Saab 9-3 II
SportSedan 2.8 i V6 24V 255KM 188kW
Jak na 250 KM, to pali zdumiewajaco malo.
7,3
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
ogólnie auto ekonomiczne
Saab 9-3 II