Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II

Podsumowanie 395 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
52,60 zł
16
9,5
56,83 zł
42
9,7
58,07 zł
17
8,7
52,15 zł
1
9,5
56,93 zł
38
6,8
40,76 zł
1
10,1
60,54 zł
2
10,2
61,38 zł
36
12,3
73,85 zł
5
11,5
68,64 zł
2
13,3
79,72 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
30,01 zł
4
10,3
32,28 zł
1
10,5
33,05 zł
11
11,7
36,51 zł
2
11,7
36,58 zł
7
14,0
43,87 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
47,21 zł
1
6,7
41,19 zł
50
5,4
33,11 zł
1
6,8
41,69 zł
87
6,6
40,42 zł
30
6,8
41,75 zł
38
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Saab 9-3 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (395)

5,8
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Jak na jego mase jest według mnie rewelacja. Zazwyczaj podróżuje nim jedna osoba ale przy sporym bagarzu czy pięciu osobach również SAABik ma sie czym chwalić. Narazie nie miałem żadnych poważnych awari ale części niestety nie należą do najtańszych. Zreszto jak ktoś przesiada się z Seata do auta którego marka zaczyna sie na litere ,,S" ale to już wyższa półka.
7,4
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
7,5
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Jeśli chodzi o paliwo przetestowałem auto w różnych stylach jazdy zarówno na trasie jak i w mieście. Stylem emerytalnym na trasie do 120-130 potrafił ze spalaniem zejść poniżej 6l. Szybka jazda na trasie 7.2l (miejscami podchodziło do 8.3) ale w rezultacie na końcu wyszło 7.2l. Co do miasta o dziwo mało stoję w Warszawskich korkach bo wyjeżdżam z centrum i tu spalanie przy pokojnej jeździe i używaniu turbo po rozgrzaniu silnika wychodzi 8l Szybsza jazda to ok. litr więcej.
6,7
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Miałem dużo problemów ze spalaniem, ale to było z winy mechaników, którzy nie potrafili poszukać przyczyny. Na końcu okazało się że jest dziura w intercoolerze - no i zmiana jest super korzystna (po wymianie na nowy)
13,5
Saab 9-3 II
SportSedan 2.8 i V6 24V 255KM 188kW
Pali jak smok, ale frajda z jazdy jest niesamowita
8,1
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
większe bo automat
6,5
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
6,9
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
7,5
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 150KM 110kW
7,3
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Saab 9-3 II