Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II

Podsumowanie 395 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
52,50 zł
16
9,5
56,72 zł
42
9,7
57,96 zł
17
8,7
52,05 zł
1
9,5
56,82 zł
38
6,8
40,68 zł
1
10,1
60,43 zł
2
10,2
61,26 zł
36
12,3
73,71 zł
5
11,5
68,50 zł
2
13,3
79,57 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
30,05 zł
4
10,3
32,33 zł
1
10,5
33,10 zł
11
11,7
36,56 zł
2
11,7
36,63 zł
7
14,0
43,94 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
47,22 zł
1
6,7
41,20 zł
50
5,4
33,12 zł
1
6,8
41,70 zł
87
6,6
40,44 zł
30
6,8
41,77 zł
38
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Saab 9-3 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (395)

8,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
potrafi dużo łyknąć, ale przy delikatnym traktowaniu da się żyć
6,1
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
jak na moc i masę samochodu(to jest blisko 1600 kg)bardzo dobrze
6,4
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiD 120KM 88kW
Auto posiadam od 7 miesięcy. Przy 80-90 km/h na 6 biegu i przy delikatnym nacisku na pedał gazu spala około 4.5l/100km, przy 120 km/h na autostradzie na tempomacie 5,7-6,0 l/100km, przy 150 km/h na tempomacie około 7 l/100km. Trasa Kraków - Koszalin jadąc nieoszczędnie 6,4 l/100km. Miasto to min. 6,5l/100km przy spokojnej jeździe i prawie braku korków do 9 l/100km przy korkach i ostrym ruszaniu od świateł do świateł (raz tylko odnotowałem 9,5 l/100km). Wada tego Saabolota to filtr cząstek stałych, w momencie oczyszczania o 1l/100km więcej spala (jest bezobsługowy). Wskazania komputera pokładowego sprawdzałem parokrotnie tankując pod korek i pierwszy raz spotkałem się z autem które pokazuje faktyczne spalanie.
6,6
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Samochód posiadam od 9 miesięcy. Spokojnie nie jeżdze bo mnie to nudzi, ogólnie pali bardzo dużo jak dla mnie Passat z silnikiem o 10KM mocniejszy i również z 6-biegową skrzynia pali w trasie o litr mniej i w mieście około 1.5litra mniej. A jezdzac dynamicznie Saabem po mieście cieżko zejsc ponieżej 7.5 litra mowie o samym mieście. Jeżdząc tylko w trasie ale to jak dziadek uzyskałem wynik tez wysoki bo aż 5.2 litra, trasa taka 50 kilometrów to nie trasa odczuwalne zejście spalania jest dopiero wyjeżdzając w trase >100 kilometrów i przy jeździe do 140 mozna uzyskac lepszy wynik ale to też mnie nie zadawala bo spalanie wacha sie w granicy 5.6-6.0. Jak dla mnie to spalanie tragedia może tylko mi tyle pali ale to za dużo a w ostrej jeździe to na 7 litrach nawet po trasie 100 kilometrów nie przejade, porównując z Passatem to SMOK. Saab lubi dużo wypić ale do samochodu oprócz spalanie zastrzeżeń nie mam swietnie sie prowadzi w zakrętach jak i na prostej komfort jazdy satysfakcjonujący i niskie ceny a nawet bardzo niskie serwisowania pojazdu oczywiscie nie w ASO.
11,5
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
210 koni, 1,5 tony masy i średnie spalanie w mieście poniżej 13 litrów, przy dosyć "ciężkiej" nodze uważam za dobry wynik. Mogę pokusić się nawet o stwierdzenie, że jest bardzo dobre. Znam masę innych aut z podobna mocą, które mogą tylko marzyć o takim wyniku. Co do trasy ciężko mi w tej chwili cokolwiek napisać.
5,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II
Średni koszt przejechania 100 km
39,67 zł
7,2
l/100km
11,1
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
11,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t BioPower 175KM 129kW
Spalanie jak i czesci zamienne mysle ze w normie. Autko wygodne ale bardzo male.
11,8
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
Po mieście średnio 12-13 litrów czy to benzyny czy gazu. Myślę że nikt nie kupuje tego auta z tym silnikiem żeby później być zawalidrogą, co za tym idzie spalanie jest naprawdę niewielkie.
8,6
Saab 9-3 II
SportKombi 1.8 122KM 90kW
Warszawskie korki + szybsze przejazdy siekierkami lub łazienkowską ok. 10.3/100km. Nie jest to wybitnie mało, ale w niedługim czasie zamierzam założyć sekwencje LPG(ten silnik idealnie się pod to nadaje) i wtedy nawet jak będzie 12l gazu to i tak lepiej niż dobrze. Trasa jeszcze nie wiem - ale domyślam się, że mniej jak 8l nie będzie... Ubezpieczenie tańsze niż za Corolle
Saab 9-3 II