Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II

Podsumowanie 395 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
52,50 zł
16
9,5
56,72 zł
42
9,7
57,96 zł
17
8,7
52,05 zł
1
9,5
56,82 zł
38
6,8
40,68 zł
1
10,1
60,43 zł
2
10,2
61,26 zł
36
12,3
73,71 zł
5
11,5
68,50 zł
2
13,3
79,57 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
30,05 zł
4
10,3
32,33 zł
1
10,5
33,10 zł
11
11,7
36,56 zł
2
11,7
36,63 zł
7
14,0
43,94 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
47,22 zł
1
6,7
41,20 zł
50
5,4
33,12 zł
1
6,8
41,70 zł
87
6,6
40,44 zł
30
6,8
41,77 zł
38
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Saab 9-3 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (395)

9,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Spalanie jak na taka moc dobre. Ceny napraw...hmmm. Nic przez 3 lata nie naprawiałem. A części tzn. klocki, tarcze, filtry niedrogie.
5,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
7,7
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiD 120KM 88kW
Jazda dynamiczna w mieście licznik nie pokaże mi po nizej 8,5l
5,8
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiDS 150KM 110kW
7,2
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
7,7
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Tutaj jestem najmilej zaskoczony. Nie ujeżdżam swojego Saaba na sportowo,ale czasami po autostradzie mam okazje przekonać się,że to autko ma sportowe zacięcie, mimo swoich gabarytów. Serwis byc może nie jest zbyt tani,ale czy którykolwiek serwis jest tani tak na prawdę?
9,2
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
7,7
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
PB 7.1 - trasa przy prędkości ok. 100km/h 7.6 - średnie przy stosunku 30% miasto, 70% trasa 8.3 - miasto LPG 8.7-9.8 - średnie 30% / 70% Spalanie podane przy normalnej (nie anemicznej) jeździe i niezaładowanym aucie. Jak się przyciśnie gaz potrafi wypić sporo więcej. Ten silnik jest trochę za słaby do wagi auta ale pozwala normalnie się poruszać za to części są tanie i spalanie na ludzkim poziomie. Obecnie z instalacją Landi Renzo Omegas wynik 9.1 to moim zdaniem bardzo przyzwoicie.
6,7
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
7,0
Liczba komentarzy: 1
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Trochę podsumowania : od dwóch lat jestem użytkownikiem Saaba , auto jest ok pomimo tego że przeszedłem przez niego straszne męki , na początku był problem z DPF- spalanie czasem było kosmiczne bo DPF był non-stop zatkany i olej przerzucało do silnika , za 1200 usunąłem tą przyjemność , dodatkowo podniosłem moc do 210-214 km , i stwierdzam że różnica jest spora , jednak był to dopiero początek problemów - następnie strzeliła dziura w dolocie do intercollera - który to kabel w tej wersji kosztuje ponad 600 zł, do zwykłego diesla 150 .... ogromny problem był także z EGR - który się rozleciał i przepalił dolot.... usunołem także EGR z obiegu , w tym momencie oprócz wtrysków niema chyba rzeczy która mogła by się zje..ac ... generalnie samochód niepweny i nie czuje się w nim komfortowo ... za dużo usterek...nie polecam
Saab 9-3 II