Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II

Podsumowanie 395 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
52,57 zł
16
9,5
56,80 zł
42
9,7
58,04 zł
17
8,7
52,12 zł
1
9,5
56,90 zł
38
6,8
40,74 zł
1
10,1
60,51 zł
2
10,2
61,34 zł
36
12,3
73,81 zł
5
11,5
68,59 zł
2
13,3
79,68 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
29,99 zł
4
10,3
32,27 zł
1
10,5
33,03 zł
11
11,7
36,50 zł
2
11,7
36,56 zł
7
14,0
43,86 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
47,12 zł
1
6,7
41,11 zł
50
5,4
33,04 zł
1
6,8
41,61 zł
87
6,6
40,34 zł
30
6,8
41,67 zł
38
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Saab 9-3 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (395)

9,3
Saab 9-3 II
SportKombi 1.8 122KM 90kW
To co drogie w SAAB-ie w tej wersji jest z Opla. Wymiana rozrządu 450zł (zaskoczenie in+) Klocki hamulcowe droższe niż do Opla, ale tarcze to większa pizza. Części karoseryjnych pęłno (po anglikach).Mimo , że to auto premium, koszty utrzymania są podobne do innych aut tej wielkości.
10,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Jestem młodą osobą więc swoje musi spalić
6,7
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
6,0
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiDS 150KM 110kW
Narazie dobrze, ale jestem przed przeglądem...
5,7
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Cena rozrządu niska. Bardzo drogie wahacze przednie ze względu na to że sworzeń jest niewymienialny trzeba ponieść koszt. To wielka i ogromna wada. Tylne wahacze do tanich również nie należą. Jest to ogromny minus tego auta. Fakt że prawie 80 procent od vectry C jest w zawieszeniu ale to i tak nie zmienia ceny.
5,7
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Rozrząd nie drogi! Termostat jest cały z obudową i to mi się nie podobało bo sam wkład byłby bardzo tani a tak trzeba było troszkę dać. Reszta na średnim poziomie jak na państwowego pracownika.
6,6
Saab 9-3 II
Cabrio 1.9 TiDS 150KM 110kW
10,6
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Maksymalne spalanie zanotowane 13,2l 100% miasta, klima, krótkie odcinki,korki i bardzo dynamicznie. Średnie spalanie wychodzi mi 10l jazda dość dynamiczna 70% w mieście z klima. W trasie 8,3 bez znaczenia czy bardzo dynamicznie czy ze spokojem zawsze tyle samo, wystarczy hamować biegami ;] przy obecnych cenach gazu 100km w trasie 20zł.. Śmiech na sali, nic tylko jezdzić w kółko. Na autostradzie 300km przy średniej prędkości 170km/h, a wiekszość czasu podróżowałem ponad 200km/h spalanie 12,5l.. Polecam to auto z benzynowymi silnikami. Od roku żadnych problemów wymieniłem tylko klocki hamulcowe które kosztowały tyle co do Vectry C czyli śrubki.
8,9
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Auto bardzo ekonomiczne, pod warunkiem nauczenia się go. Na początku auto paliło mi 13l choć muskałem gaz teraz gdy jeżdżę normalnie, hamuje biegami i przewiduje zachowania na drodze srednio pali 9l jeżdżąc 75%w mieście, Poznaniu.. Zaznaczę, że cały rok jeżdżę z klima i zazwyczaj ruszam pierwszy ze świateł. 6,2l osiągnołem jadąc ze spokojem do Gdańska przepisowo jak Bóg przykazał przewidując sytuacje na drodze. I na co komu diesel...
7,7
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
serwisy omijać, po za tym ok.,części ogólno dostępne, omijać diesle
Saab 9-3 II