Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II

Podsumowanie 395 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
52,57 zł
16
9,5
56,80 zł
42
9,7
58,04 zł
17
8,7
52,12 zł
1
9,5
56,90 zł
38
6,8
40,74 zł
1
10,1
60,51 zł
2
10,2
61,34 zł
36
12,3
73,81 zł
5
11,5
68,59 zł
2
13,3
79,68 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
29,99 zł
4
10,3
32,27 zł
1
10,5
33,03 zł
11
11,7
36,50 zł
2
11,7
36,56 zł
7
14,0
43,86 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
47,12 zł
1
6,7
41,11 zł
50
5,4
33,04 zł
1
6,8
41,61 zł
87
6,6
40,34 zł
30
6,8
41,67 zł
38
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Saab 9-3 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (395)

7,8
Saab 9-3 II
SportKombi 1.8 122KM 90kW
w szwecji
9,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
Bardzo fajne spalanie jak na masę i moc samochodu. Nawet jak ma się ciężką nogę to człowiek nie spogląda ze smutkiem w portfel dochodząc do wniosku że źle zrobił kupując takie auto. Daje wielką satysfakcję z jazdy!
5,5
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Średnio 6,5 litra.
8,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Nie ma tragedii, ale w przypadku typowych usterek towarzyszących modelowi (jak szybko zużywający się mechanizm wycieraczek), jest stosunkowo drogo. Części eksploatacyjne porównywalne z innymi markami.
11,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t BioPower 175KM 129kW
5,5
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Silnik oszczędny i dynamiczny. Średnie spalanie 6,0. Auto super wygodne, jak mało które. Wyglądem przyciąga spojrzenia przechodniów i kierowców.
6,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Auto użytkuje już ponad 2 lata. Średnie spalanie ok. 6,5 l/100 km (50% trasa, 50% miasto). Min spalanie na trasie jakie miałem to 5 l/100 km. W mieście spala 7-8 l/100 km. Auto bardzo oszczędne jak na masę własną i pojemność silnika. Silnik, gdy jest zimny jest głośny. Rozgrzany jest akceptowalny. Przy 150 km/h w środku robi się dość głośno. Słychać opory wiatru, toczenia opon i silnika. Ogólnie po użytkowaniu przez ponad 2 lata wystawiam 5 z plusem.
12,2
Saab 9-3 II
SportSedan 2.8 i V6 24V 255KM 188kW
dopóki sie nie psuje to autko dosc ekonomiczne i nie dziwmy sie ze nie jezdzi na powietrze i wciąga wiecej niz diesel. jesli juz cos padnie to za serwis czy czesci zapłacimy jak za auto klasy wyzszej a w szczególnosci w wersji Aero
6,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Naprawy silnika: koszty raczej na normalnym poziomie. Filtry tanie. Ogólnie bardzo dobrze. Najgorzej z elektroniką.. ale ja na szczęście nic nie naprawiałem!
5,8
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiDS 150KM 110kW
Auto bezawaryjne, koszty zwiazane jedynie wymiana olejow, filtrow, i czesci ktora sila rzeczy zuzyc sie musza np. rozrzad. Spalanie na poziomie 5.9 l (wersja 1.9Tids 175KM CHIP)
Saab 9-3 II