Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II

Podsumowanie 395 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
52,60 zł
16
9,5
56,83 zł
42
9,7
58,07 zł
17
8,7
52,15 zł
1
9,5
56,93 zł
38
6,8
40,76 zł
1
10,1
60,54 zł
2
10,2
61,38 zł
36
12,3
73,85 zł
5
11,5
68,64 zł
2
13,3
79,72 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
30,01 zł
4
10,3
32,28 zł
1
10,5
33,05 zł
11
11,7
36,51 zł
2
11,7
36,58 zł
7
14,0
43,87 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
47,21 zł
1
6,7
41,19 zł
50
5,4
33,11 zł
1
6,8
41,69 zł
87
6,6
40,42 zł
30
6,8
41,75 zł
38
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Saab 9-3 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (395)

7,0
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Za krótko jeźdzę żeby dobrze ocenić. Spalanie ma całkiem dobre jak na taką moc i masę samochodu a co do innych kosztów to wypowiem się jak je poniosę :)
14,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.8 i V6 24V 280KM 206kW
Automat, 4x4, v6 turbo, fabryczne 280km i spalanie naprawdę przyzwoite. Frajda z jazdy kosmiczna :) spalanie tylko miasto ok 17l, trasa może i do 11 by się zeszło ale jeżdżąc 120km/h jest ok 12. Jestem pozytywnie zaskoczony. Instalacja gazowa AG Zenit.
11,6
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
5,9
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Całokształt wypada naprawdę świetnie po ponad dwóch latach użytkowania To głównie zasługa silnika, chyba pierwszego na świecie z dwiema turbinami. Nie ma turbodziury, silnik ciągnie od samego dołu. W porównaniu do samochodu z pojedynczym turbo to po prostu auto z innej planety. Silnik niesamowicie lekko i szybko wchodzi na obroty, auto mija slalomem inne samochody jak baletnica, która z lekkością i łatwością kręci swoje piruety. 2 lata szukałem jak najlepszej sztuki, testowałem 11 egzemplarzy, dużo wcześniej miałem też Saaba 9-3, ale z innym silnikiem. Dziwi mnie trochę lista usterek wypisywanych przez innych użytkowników. Usterki są, owszem, ale najczęściej w egzemplarzach podejrzanych (czytaj: sprowadzonych). Wynikają też w Saabie wskutek niewłaściwego paliwa i zarzynania auta (co jest prawdopodobne jak zobaczyłem wartości spalania u innych użytkowników i stwierdzenia, "przy jeździe ponad 200" lub na 3 biegu mieli kołami"). Mój jest salonowy, kupiony od I właść., dość znanej, starszej osoby. Turbiny miał regenerowane i sprzęgło wymienione po 4 latach użytkowania. Tarcze i klocki też wymieniłem, ale to są wszystko elementy, które szybko się zużywają. Poza tym nic, DPFa mam przy 118 tys. cały czas oryginalnego, ani razu nawet się nie zapchał, a moc mam podniesioną do 215 KM ! EGR , intercooler w najlepszym porządku. Dużo daje dbałość o samochód. Samochód trzymam w garażu, silnik wyłączam tylko w pełni rozgrzany, a paliwo to u mnie wyłącznie Shell V-power diesel. Przez 2 lata zrobiłem 31 tys., a spalanie naprawdę niskie. Jazda po mieście to u mnie średnio 6,3 litra, jazdy,gdzie od czasu do czasu przyciśnie się na maxa. Po mieście ekonomicznie można zejść na 5,8, raz zdarzyło mi się w niedzielne przedpołudnie zrobić w GOP 112 km. i uzyskać 5,2. Spalanie poza miastem 4,3-4,7, kilka razy na dystansie ponad 100 km uzyskałem 3,8. Wielu użytkowników skarży się na twarde zawieszenie. Prawdopodobnie nikt nie wie, że rodzajów twardości zawieszenia jest w tym Saabie 7 rodzajów (4 sportowe i 3 zwykłe). Poznać je można tylko po kodach nadwozia ( nie mylić z VIN). U mnie jest wariant najbardziej komfortowy z rodzaju sportowego. Przy felgach 18 obowiązuje ciśnienie 2,4, ale ja spuszczam na 2,2 i nie mam żadnego tłuczenia. Skóra w tym aucie może się marszczyć, przecierać itp., ale pod warunkiem, że się o nią nie dba. Jak ktoś, tak jak ja, płaci renomowanej firmie 360 zł. co pół roku za jej czyszczenie, pastowanie i odżywianie, to wygląda tak jak powinna.
6,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Narazie musiałem troche na eksploatacyjne rzeczy inne ****rele do wymiany więc nie jest Pięknie ale robiłem to jako pierwszy, ponieważ autko miało oryginalne wszystko. Więc tu się nie mogę narazie jakoś wylewniej wypowiedzieć. Jak do tej pory nic się nie dzieje i oby tak pozostało!
8,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
,
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II
Średni koszt przejechania 100 km
39,67 zł
7,2
l/100km
11,1
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
10,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Autko przy dosc dynamicznej jezdzie po autostradzie pali ok 11l, w miescie skacze do 12, jednak gdy mamy lekka noge i hamujemy biegami to potrafi spalic mniej niz 9 ;)
8,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Spalanie nie jest specjalnie wysokie porównując frajde z jazdy.
7,3
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiDS 150KM 110kW
Części tanie z Vectry. Spalanie bardzo w porządku jak ten automat.
6,8
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Silnik jak na swoją pojemność spala odpowiednio. Nie da się przekroczyć 9 litrów, nawet przy mocnym butowaniu. Spalanie na oponach Nokian 225/45/17 oznaczonych klasą E jeśli chodzi o oszczędność paliwa.
Saab 9-3 II