Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II

Podsumowanie 395 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
52,97 zł
16
9,5
57,24 zł
42
9,7
58,49 zł
17
8,7
52,52 zł
1
9,5
57,33 zł
38
6,8
41,05 zł
1
10,1
60,97 zł
2
10,2
61,81 zł
36
12,3
74,38 zł
5
11,5
69,12 zł
2
13,3
80,29 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
29,92 zł
4
10,3
32,19 zł
1
10,5
32,96 zł
11
11,7
36,41 zł
2
11,7
36,47 zł
7
14,0
43,75 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Saab 9-3 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
46,90 zł
1
6,7
40,92 zł
50
5,4
32,89 zł
1
6,8
41,42 zł
87
6,6
40,16 zł
30
6,8
41,48 zł
38
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Saab 9-3 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (395)

10,9
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
2.0T wersja Aero '04. Spalanie mieszane trasa 150km, z czego około 50km miasto Łódź, spalanie na LPG, na benzynie komputer pokazuje 8.3-8.6, normalna jazda do 100-110km/h, miasto dynamicznie. Jak na razie auto się sprawdza.
7,4
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Moje dane dotyczą skrzyni automatycznej. W miejskiej jeździe po Wrocławiu spala nawet 11,0 l/100km.
9,8
Saab 9-3 II
SportKombi 2.0 Turbo 210KM 154kW
Pierwsze tygodnie spalanie średnie 12l na 100 km obecnie wynosi 9,5l. Miasto , trasa, trochę bocznych dróg. W trakcie użytkowania uległ awarii czujnik położenia wału który dość mocno silnik przymulał obecnie jest super. Samochód jest sprzężony z automatyczna skrzynią która przy tej mocy nawet całkiem fajnie współpracuje jeśli chcesz delikatnie i spokojnie jechać to niema problemu. Dodam jedno na ręcznej zmianie biegów jest to petarda.
9,6
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Powyższe 'średnie' spalania nie mówią zupełnie nic, dlatego szczegóły tu: Silnik 2.0 z turbiną tylko Pb, wyposażenie prawie max , skrzynia automat 5biegów Miasto Wrocław: krótki dystans do 10km , silnik zimny jazda normalna - ok 14l/100 umiarkowane korki po rozgrzaniu silnika, jazda normalna - ok 11,5l/100 autostrada (2 dorosłych, dziecko, pies + bagaż :) ): 100km/h 7l/100 120km/h 7,5l/100 140km/h 8l/100 160km/h 8,5l/100 mieszany 800km, 50% miasto 50% trasa - 10,8l/100 Wyniki na podstawie komputera pokładowego.
6,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
7,6
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
5,3
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
9,6
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Części trochę kosztują, ale są też wytrzymałe, więc inwestycje są opłacalne
9,2
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Auto z 2004 roku, pali zaskakująco mało w odniesieniu do osiągów. Na trasie nie jest problemem zejście poniżej 8 litrów, a w czasie zabawy po mieście, przy naprawdę dynamicznej jeździe rzadko przekracza się 11-12.
9,3
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Auto z 2004 roku, pali zaskakująco mało w odniesieniu do osiągów. Na trasie nie jest problemem zejście poniżej 8 litrów, a w czasie zabawy po mieście, przy naprawdę dynamicznej jeździe rzadko przekracza się 11-12.
Saab 9-3 II