Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II SportSedan

Podsumowanie 288 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II SportSedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,9
53,59 zł
11
9,2
55,57 zł
34
9,7
58,22 zł
17
8,7
52,28 zł
1
9,4
56,47 zł
32
6,8
40,86 zł
1
10,3
62,10 zł
27
12,3
74,03 zł
5
13,3
79,92 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II SportSedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,3
29,12 zł
3
10,3
32,04 zł
10
11,7
36,34 zł
2
11,7
36,41 zł
7
14,0
43,68 zł
1
Silniki Diesla Saab 9-3 II SportSedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
47,00 zł
1
6,5
39,61 zł
28
5,4
32,96 zł
1
6,7
41,01 zł
48
6,6
40,05 zł
20
6,8
41,57 zł
38
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (288)

5,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
6,7
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
6,4
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
6,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
7,2
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
7,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Jak na 1,6t nie jest źle. W trasie można bez problemu zejść poniżej 5,5 l, szczególnie z pomocą tempomatu, nawet z włączoną klimą, ale w mieście (Kraków) poniżej 8 l nie ma szans. Dynamiczna jazda po mieście = 9 l. Przez pół roku i 7000 km (auto kupione w Belgii z przebiegiem 240 tys. km) żadnej usterki, więc nawet przy cenie 5,80 zł/l ON można te 9 l jakoś przeboleć.
7,2
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Powiem tak, jest to moj 1 samochód w automacie i na poczatku bylem trochę rozczarowany wynikami spalania mojego Saabolota w porównaniu do Waszych opinii - wyglądały słabo. Ale jak się okazalo poźniej bylo to wynikiem nieumiejętnej jazdy i dość cieżkiej nogi - wcześniej jezdziłem manualem i benzynką. Po okresie przejsciowym i wyczuciem skrzyni biegow i silnika, musze przyznać, ze autko sprawuje się bardzo dobrze...w miescie w korkach (Kraków centrum 7-8 oraz 16-18) niestety spala od 9.0 do 10.2 i cieżko zejść z dół. Gdy się jednak trochę przeżedzi, do spokojnie mozna zejsc poniżej 8.0 (mnie udalo się do 7.6 - mówie tutaj oczywiście o przejazdach co najmniej kilkunasto kilomtrowych). Jesli chodzi o trasę, jadąc eko-oszczednie na trasie Tarnów-Kraków (bez odcinków miejskich) udalo mi się zejść do 5,5, a po uwzględnieniu przejazdu przez centrum Krakowa, wjazdu do centrum Tarnowa i to samo w drodze powrotnej miałem 5.9. Jadać inym razem, gdzie na autostradzie (20 km) miałem srednia prędkość ok 170-175, z momentami po 200 a nawet dobiciem do 220 średnie spalanie wuszlo mi na całkiem sensownym poziomie 7.1. Generalnie, jak na osiągi to cena jaka trzeba zapłacic za te przyjemność jest bardzo racjonalna.
5,6
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
I tu muszę się przyznać do mojej słabości. Lubię jazdę spokojną ale zdecydowaną, oszczędną ale nie flegmatyczną. Komputer (sprawdzany!) cały czas pokazuje zużycie w przedziale 5,6 - 5,9l. I za to najbardziej uwielbiam moją SAAB'inkę. :)
11,3
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
mogłoby być mniejsze no ale to 2 litr i 210 KM wiec trochę musi spalić, średni wynik w mieście przy normalnej jeździe to ok 12,0
8,7
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t BioPower 175KM 129kW
Saab 9-3 II SportSedan