Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II SportSedan

Podsumowanie 288 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II SportSedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,9
53,59 zł
11
9,2
55,57 zł
34
9,7
58,22 zł
17
8,7
52,28 zł
1
9,4
56,47 zł
32
6,8
40,86 zł
1
10,3
62,10 zł
27
12,3
74,03 zł
5
13,3
79,92 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II SportSedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,3
29,12 zł
3
10,3
32,04 zł
10
11,7
36,34 zł
2
11,7
36,41 zł
7
14,0
43,68 zł
1
Silniki Diesla Saab 9-3 II SportSedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
47,00 zł
1
6,5
39,61 zł
28
5,4
32,96 zł
1
6,7
41,01 zł
48
6,6
40,05 zł
20
6,8
41,57 zł
38
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (288)

9,2
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
7,7
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
PB 7.1 - trasa przy prędkości ok. 100km/h 7.6 - średnie przy stosunku 30% miasto, 70% trasa 8.3 - miasto LPG 8.7-9.8 - średnie 30% / 70% Spalanie podane przy normalnej (nie anemicznej) jeździe i niezaładowanym aucie. Jak się przyciśnie gaz potrafi wypić sporo więcej. Ten silnik jest trochę za słaby do wagi auta ale pozwala normalnie się poruszać za to części są tanie i spalanie na ludzkim poziomie. Obecnie z instalacją Landi Renzo Omegas wynik 9.1 to moim zdaniem bardzo przyzwoicie.
6,7
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
7,0
Liczba komentarzy: 1
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Trochę podsumowania : od dwóch lat jestem użytkownikiem Saaba , auto jest ok pomimo tego że przeszedłem przez niego straszne męki , na początku był problem z DPF- spalanie czasem było kosmiczne bo DPF był non-stop zatkany i olej przerzucało do silnika , za 1200 usunąłem tą przyjemność , dodatkowo podniosłem moc do 210-214 km , i stwierdzam że różnica jest spora , jednak był to dopiero początek problemów - następnie strzeliła dziura w dolocie do intercollera - który to kabel w tej wersji kosztuje ponad 600 zł, do zwykłego diesla 150 .... ogromny problem był także z EGR - który się rozleciał i przepalił dolot.... usunołem także EGR z obiegu , w tym momencie oprócz wtrysków niema chyba rzeczy która mogła by się zje..ac ... generalnie samochód niepweny i nie czuje się w nim komfortowo ... za dużo usterek...nie polecam
9,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
ilość litrów gazu/100km zbliżona do ilości paliwa ( o 1-2 litry więcej)
6,4
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportSedan
Średni koszt przejechania 100 km
30,33 zł
6,7
l/100km
10,2
l/100km
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
6,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Jak napisałem przy spokojnej jeździe na trasie da się zejść do 5l/100, jak się przydusi to drastycznie nie wzrasta spalanie, chyba nie da się osiągnąć 8-9l/100 km na trasie bo nawet przy 180/h tyle nie wciągnie. Miasto- zależy od nogi- 6,5-7 litrów latem jest realne przy spokojnej jezdzie. Dużo pali na zimnym silniku ale to jak każdy.Komputer oszukuje trochę ze spalaniem-zaniża-około 0,5 litra na trasie i pewnie koło litra w mieście
6,8
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t BioPower 175KM 129kW
10,9
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Samochód z 170tys. przebiegiem, jazda po mieście przez miesiąc. 10,1 uzyskałem w połowie trasa + miasto. Dodam kolejny raport jeśli coś się zmieni.
8,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
potrafi dużo łyknąć, ale przy delikatnym traktowaniu da się żyć
Saab 9-3 II SportSedan