Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II SportSedan

Podsumowanie 288 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II SportSedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,9
53,47 zł
11
9,2
55,44 zł
34
9,7
58,09 zł
17
8,7
52,16 zł
1
9,4
56,34 zł
32
6,8
40,77 zł
1
10,3
61,96 zł
27
12,3
73,87 zł
5
13,3
79,74 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II SportSedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,3
29,03 zł
3
10,3
31,95 zł
10
11,7
36,24 zł
2
11,7
36,31 zł
7
14,0
43,55 zł
1
Silniki Diesla Saab 9-3 II SportSedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
47,05 zł
1
6,5
39,65 zł
28
5,4
33,00 zł
1
6,7
41,06 zł
48
6,6
40,09 zł
20
6,8
41,62 zł
38
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (288)

8,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Nie ma tragedii, ale w przypadku typowych usterek towarzyszących modelowi (jak szybko zużywający się mechanizm wycieraczek), jest stosunkowo drogo. Części eksploatacyjne porównywalne z innymi markami.
11,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t BioPower 175KM 129kW
5,5
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Silnik oszczędny i dynamiczny. Średnie spalanie 6,0. Auto super wygodne, jak mało które. Wyglądem przyciąga spojrzenia przechodniów i kierowców.
6,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Auto użytkuje już ponad 2 lata. Średnie spalanie ok. 6,5 l/100 km (50% trasa, 50% miasto). Min spalanie na trasie jakie miałem to 5 l/100 km. W mieście spala 7-8 l/100 km. Auto bardzo oszczędne jak na masę własną i pojemność silnika. Silnik, gdy jest zimny jest głośny. Rozgrzany jest akceptowalny. Przy 150 km/h w środku robi się dość głośno. Słychać opory wiatru, toczenia opon i silnika. Ogólnie po użytkowaniu przez ponad 2 lata wystawiam 5 z plusem.
12,2
Saab 9-3 II
SportSedan 2.8 i V6 24V 255KM 188kW
dopóki sie nie psuje to autko dosc ekonomiczne i nie dziwmy sie ze nie jezdzi na powietrze i wciąga wiecej niz diesel. jesli juz cos padnie to za serwis czy czesci zapłacimy jak za auto klasy wyzszej a w szczególnosci w wersji Aero
6,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Naprawy silnika: koszty raczej na normalnym poziomie. Filtry tanie. Ogólnie bardzo dobrze. Najgorzej z elektroniką.. ale ja na szczęście nic nie naprawiałem!
10,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Jestem młodą osobą więc swoje musi spalić
6,7
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
5,7
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Cena rozrządu niska. Bardzo drogie wahacze przednie ze względu na to że sworzeń jest niewymienialny trzeba ponieść koszt. To wielka i ogromna wada. Tylne wahacze do tanich również nie należą. Jest to ogromny minus tego auta. Fakt że prawie 80 procent od vectry C jest w zawieszeniu ale to i tak nie zmienia ceny.
5,7
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Rozrząd nie drogi! Termostat jest cały z obudową i to mi się nie podobało bo sam wkład byłby bardzo tani a tak trzeba było troszkę dać. Reszta na średnim poziomie jak na państwowego pracownika.
Saab 9-3 II SportSedan