Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 I Hatchback

Podsumowanie 175 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
58,86 zł
13
8,3
49,58 zł
1
10,1
60,48 zł
20
9,9
59,13 zł
3
10,2
61,12 zł
9
11,2
66,60 zł
2
10,5
62,44 zł
13
10,8
64,31 zł
3
12,8
76,46 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
31,09 zł
2
11,2
35,18 zł
5
11,6
36,43 zł
4
Silniki Diesla Saab 9-3 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,72 zł
40
6,9
41,72 zł
59

Lista raportów zużycia paliwa (175)

11,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
głównie jazda do 15 km (75% trasa - 70-90 km/h, 25% niezatłoczone miasto z sygnalizacją świetlną) spalanie 11,7 l/100 km, w mieście do 15 l/100 km, na trasie jadąc poniżej 90 km/h schodziłem do 7+
6,4
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Samochód nie pali dużo. W trasie potrafi spalać 6l a w mieście 6,5l , przy dynamicznej jeździe dochodzi do 6,8l/100km
8,3
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i SE 130KM 96kW
6,3
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Jak na auto używane wszystko działa bez zarzutu.
7,3
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
cóż... auto nie jest tanie w naprawie, części saaba fakt są droższe, naprawa auta bywa bardzo kosztowna, i silnik opla, pali dużo, i naprawde nie jest zbyt udany, psuje sie. 8 litrów w mieście dla mnie to jest przesada, a to nie jest ciężka noga
9,6
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Na autostradzie (do 150-160km/h) ok 9l, w mieście od ,świateł do świateł ok. 11-12l, na trasie do 100km/h ok. 8l. Przy rozsądnej jeździe i nie piłowaniu do czerwonego pola pali tyle co Toyota Avensis 2.0 bez turbo mojego teście.
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 I Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,3
l/100km
10,5
l/100km
12,8
l/100km
Zobacz dzienniki
6,7
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Przez rok tylko lałem, aż do momentu zniszczenia silnika.
10,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
9,5
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW
Hmm... Auto kupiłem już z dużym przebiegiem, wiedząc, że nie miał wymienianej turbiny, ani rozrządu. Za samochó zapłaciłem trochę mniej, a resztę pieniędzy przeznaczyłem na doinwestowanie auta. W rezultacie na doprowadzenie go do bardzo dobrego stanu, który powinien (przynajmniej teoretycznie) zapewnić mi kilka lat bezproblemowego użytkowania wydałem trochę ponad 5 tysięcy zł. Części do saaba nie są drogie (na poziomie oplowskich), ale zdarza się, że trzeba wydać więcej ze względu na rozwiązania konstrukcyjne. Np. jak miałem luzy na sworzniach to musiałem wymienić cały wahacz bo same tuleje są niewymienialne. Koszt ok. 300zł + robocizna.
6,7
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Auto do tanich nie należy, ale w teorii miał być na granicy marek premium. Części są w większości łatwo dostępne i jest sporo GMowskich zamienników - co się chwali i pozwala odetchnąć portfelowi. Natomiast jeśli chodzi o usługi to trzeba się nieco nagimnastykować aby znaleźć kogoś kto potrafi to auto naprawiać. Ja osobiście jeżdżę do eksperta od Opli. Do tej pory nie miałem problemów.
Saab 9-3 I Hatchback