Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 I Hatchback

Podsumowanie 175 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
59,18 zł
13
8,3
49,85 zł
1
10,1
60,81 zł
20
9,9
59,46 zł
3
10,2
61,46 zł
9
11,2
66,97 zł
2
10,5
62,79 zł
13
10,8
64,67 zł
3
12,8
76,88 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
30,95 zł
2
11,2
35,01 zł
5
11,6
36,26 zł
4
Silniki Diesla Saab 9-3 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,93 zł
40
6,9
41,94 zł
59

Lista raportów zużycia paliwa (175)

7,7
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Z dieslem przeciętne. Moje średnie zużycie paliwa od chwili zakupu (wszystko liczone) to 7,6 l/100km - dojazd do pracy Łomiaki -Mordor... Specjalnie nic sie nie psuje. Jednak trzeba założyć ze przy tym przebiegu turbina niebawem przejdzie na emeryturę... EGR można spokojnie czyścić a zawieszenie jest dość trwałe.
14,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Części nie są specjalnie drogie, jest to jednak poziom wyżej niż popularnych marek, jest wiele zamienników. Dzięki bardzo dużej internetowej społeczności Saaba jest mnóstwo części używanych w dobrym stanie.
12,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Średnie minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe mogłoby być znacznie niższe. Niestety nie miałem jeszcze możliwości przejechania trasy z głównym udziałem drogi krajowej(najczęściej było to powyżej 50% autostrady, gdzie zawsze lubię poprzyciskać jak mam okazję). Wartość wpisana to trasa Kraków-Split, 3 dorosłe osoby na pokładzie i ponad 400 litrów bagażu - stosunkowo spokojna jazda autostradowa od 100 do 160 km/h. Co do reszty wartości to tak właśnie pali - nic dodać nic ująć.
9,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Mam ciężką nogę tylko na drogach na to pozwalających, tj. autostrada/ekspresówka. Samochód przy prędkościach autostradowych(110 - 150 kmh) spokojnie zmieści się w 9/9,5 litrach na 100km. W mieście(Krk)dość szybko osiągam docelową prędkość(50km/h lub 70km/h), toczę się i często hamuję biegami, dlatego nie udało mi się przekroczyć 13L/100km. W trasie z Wawy do Krk osiągnąłem 6.8 L/100 jadąc przepisowo(akurat spory odcinek krajowej 7 był remontowany) na zimowych kołach(16 cali, 205 szer, profil 55). Żmudna, długa i nieprzyjemna jazda.
10,7
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
W mieście (Warszawa) jazda w porach wzmożonego ruchu 13 nawet 14 można zauważyć na Sidzie. Może to być oszczędny samochód jadąc 90 na 5 spalanie na poziomie 4,5-5 litrów. jadać 120-130 9-10 litrów
7,1
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Jeśli systematycznie wymieniasz podzespoły unikniesz wielkich kosztów ten samochód sam z siebie się nie psuje, jeśli lejemy dobre paliwo (żadne kombinowane przelewane nie wiadomo ile razy z bańki do bańki) nie będzie problemu z układem paliwa.
10,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Jak na samochód z takimi osiągami to jest naprawdę nieźle. Minimalne spalanie w trasie jakie udało mi się osiągnąć to 6.7 - 90 km/h na trasie W-wa - Kraków. Bez wyprzedzania i za tirami - nie polecam takiej jazdy. :P Średnie spalanie w trybie mieszanym to pomiędzy 9 a 11 litrów w zależności od proporcji trasa-miasto. W mieście trzeba się liczyć ze spalaniem rzędu 12-16 litrów. Jeżeli chodzi o LPG to wartości są takie: - trasa - minimum to 9.5 litra - cykl mieszany pomiędzy 11 a 13 litrów - miasto to 14 - 17 litrów. Problem robi się, gdy chodzi o naprawy. Kilka części jest trudno dostępnych - trzeba je ściągać np. z USA lub UK. Głupi czujnik temperatury powietrza doładowanego kosztuje 30 dolarów, a koszty przesyłki kolejne 40 baksów. Druga sprawa to fakt, że silnik jest podatny na jakość oleju. Lepiej nie lać byle czego i należy go wymieniać co 10k km. No ale tak to wygląda, jeżeli chce się jeździć samochodem marki która już nie istnieje. Zaznaczam, że to są wartości _prawdziwe_ wyliczone przy tankowaniu. Ponaddto nie oszukujmy się, nie po to mam 205 kucyków pod maską, żeby oszczędzać. Jak tylko wjeżdżam na obwodnicę to staram się osiągać przepisową prędkość jak najszybciej - to, że mam wtedy banana na twarzy to tylko efekt uboczny bezpiecznego i dynamicznego włączania się do ruchu. ;)
7,7
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Saabisko woli zdecydowanie wysokie obroty, dlatego spalanie jest jakie jest. Jadąc trasą utrzymując prędkość około 90-100km/h 5ty bieg spalanie wynosi trochę powyżej pięciu litrów z włączoną klimą.
10,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Przez 4 lata kosztował mnie mniej niż opel astra przez 2 lata. To chyba najlepszy komentarz. Pali tyle, ile powinien palić silnik 2.0 w automacie, więc na to nie mogę narzekać. Wiedziałem, że to nie yaris. Natomiast drogi koszt części to jakiś mit. Części kosztują tyle samo, co do innych samochodów tej klasy. Myślałem, że będzie dużo drożej.
6,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
SAAB 9-3 2001/2 125KM 2.2 TiD Jazda ekonomiczna z używaniem tempomatu od czasu do czasu na odcinkach włączone wszystko normalnie climatronic ,radio,światła tylko wygaszone podświetlenie licznika + zmniejszone natężenie podświetlenia licznika i pokręteł prędkość 60-85km/h spalił mi naj mniej 4,8-4,9l według komputera pokładowego zimą na odcinku 120km . Spalanie 6-6,8 to już żwawsza jazda normalnie przyspieszając prędkość od 100-120km/h da i rade przy tej prędkości 5,8l w zalezności kto jak jeździ ;) 80-90km/h stała prędkość 5-5,6l spali wynik spalania jak latem realne ;) miasto natomiast 8-8,5l to max przy : dużych mrozach ,niedogrzanym silniku + krótki dystans gaszenie odpalanie jeśli jest rozgrzany to miasto 7-7,5l realne zimą krótkie dystanse .Wyniki spalania zależą od kierowcy jak sie nastawia czy na oszczędną jazde czy na ostrą wszystko od tego zależy i nie ma co nażekać na auto ze pali sporo wszystko zależy od nas samych ;) SAAB-a polecam jestem z niego bardzo zadowolony bez awaryjny malo pali jak na 2,2 silnik minus to głoścna praca na nierozgrzanym silniku ale silnik pancerny i niezawodny brak apetytu na olej przynajmniej w moim przypadku . Ale jak sie to mówi jak sie dba tak sie ma jak chce sie jeździć na max od wymiany do wymiany na filtrach i oleju to takie skutki olej i filtry co 9tyś km wymieniane nie co 10tyś km silnik igła przebieg 267tys km
Saab 9-3 I Hatchback