Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 I Hatchback

on - zużycie paliwa dla silnika 2.2 TiD 115KM 85kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,7
Deklaracja producenta
6,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.4

Lista raportów zużycia paliwa (40)

7,4
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Samochód jest całkiem ekonomiczny. W trasie można spokojnie jeździć w granicach 6-7 litrów na 100 km. Wiadomo że im ostrzejsza jazda tym apetyt na paliwo trochę większy, a w mieście trzeba się spodziewać tych 8 litrów. Natomiast jeśli chodzi o części to nie ma problemu, ponieważ większość podstawowych elementów pochodzi z Opla.
6,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
7,4
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
pPir ali trochę więcej niż przewiduje instrukcja, ale można wytrzymać
6,3
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Wymieniałem tarcze i klocki hamulcowe.Ceny były normalne
7,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Jestem bardzo zadowolony ze spalania. Przy tak dużej masie i silniku o mocy tylko 115 KM, bardzo mało spala, a saabik jest dunamiczny. Nie jast to silnik na rajdy, ale przy wyprzedzaniu nie ma zadnych problemów. Spalanie obecnie przy dość dynamicznej jeździe po mieście to max. 6,8 litra. Autko jest bardzo miłe. Polecam
6,6
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Jak na silnik niezbyt nowoczesny, bardzo dobrze. Niestety niektóre części były dość drogie na początku, kiedy samochody jeszcze nie były tak popularne w Polsce, jednak teraz koszty serwisowania dość zmalały

Usterki Saab 9-3 I

Liczba wpisów: 10

Saab 9-3 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

7,8
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
7,7
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
6,1
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
bardzo niskie spalanie, ale silnik zawodny a ceny napraw bardzo wysokie
6,0
Liczba komentarzy: 1
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
mało pali, ale jak nie dasz się poniesc możliwoścom silnika i turbo.Najgorzej jest z częściami i serwisem.Każda śrubka kosztuje majątek i trzeba sprowadzać, czekać.Mechanicy marudzą, że nie mają, nie znają,a kilku specjalistów od saaba w kraju ma tyle roboty,że im się w d...ch poprzewracało
Saab 9-3 I Hatchback