Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 I Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i T SE 185KM 136kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,2
Deklaracja producenta
10,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.9

Lista raportów zużycia paliwa (9)

9,5
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW
Hmm... Auto kupiłem już z dużym przebiegiem, wiedząc, że nie miał wymienianej turbiny, ani rozrządu. Za samochó zapłaciłem trochę mniej, a resztę pieniędzy przeznaczyłem na doinwestowanie auta. W rezultacie na doprowadzenie go do bardzo dobrego stanu, który powinien (przynajmniej teoretycznie) zapewnić mi kilka lat bezproblemowego użytkowania wydałem trochę ponad 5 tysięcy zł. Części do saaba nie są drogie (na poziomie oplowskich), ale zdarza się, że trzeba wydać więcej ze względu na rozwiązania konstrukcyjne. Np. jak miałem luzy na sworzniach to musiałem wymienić cały wahacz bo same tuleje są niewymienialne. Koszt ok. 300zł + robocizna.
10,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW
Auto lubi sobie wypić. Nie można ukrywać, że konkurencyjne motory o podobnej mocy mogą zużyć o ok. 1-2 litry benzyny/100km. Choć na trasie przy oszczędnej jeździe potrafi jak chcemy zejść do ok. 6,5l/100km. Ale nie oszukujmy się, kto tak wytrzyma?:D Miałem okazję usiąść za kierownicą 200-konnego Passata na trasie Kce-Częstochowa. Niby szybszy i bardziej ekonomiczny ale w ogóle tego nie widać a na dodatek gorzej się wyprzedza, trzeba bardziej żyłować, nie mówiąc, że dwa-trzy razy wyprzedzając na zakręcie (droga 2-pasmowa:) poczułem, że mi delikatnie popłynął. W Saabie czegoś takiego nie ma. Powtarzając tą trasę moim Saabolotem w te zakręty spokojnie mogłem wejść z prędkością 10-20 km/h wyższą bez żadnych negatywnych odczuć. Tak więc paliwo paliwem ale liczą się też inne rzeczy. Przeglądy można wykonywać w normalnych punktach - niższa cena le za to ponoć niektórzy mechanicy "boją się" Saabów. Można pojechać do ASO (polecam to w Mysłowicach:) i wtedy mamy trochę drożej ale wychodzimy bogatsi o dodatkową wiedzę, której czasem próżno szukać u "zwyczajnych" mechaników.
10,1
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW
Naprawiany we własnym zakresie wcale nie jest drogi - ceny na przyzwoitym poziomie. Dobry dostęp do filtrów przy ich wymianie. Zużycie paliwa, jak na posiadaną moc, w normie.
10,8
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW
Na szczęście żadnych poważnych napraw nie zaliczałem, choć wiem, że do tanich nie należą. Spalanie ma spore, zwłaszcza, jeśli kręci się na krótkich odcinkach i lubi się przydusić pedał gazu. No ale kupując tego Saaba raczej nie myśli się o tym, żeby ciułać na każdym litrze paliwa, to auto ma dawać kierującemu frajdę i z tego zadania wywiązuje się znakomicie. Chcesz oszczędzać na paliwie: kup sobie cienkocienko czy innego TeDeI. I nawet nie myśl o gazie. Owszem da się i niektórzy nawet mówią, że się dobrze jeździ ale gazowanie takiego silnika z turbo to jak robienie w majty celem oszczędzania papieru toaletowego.
8,9
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW
9,1
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW

Usterki Saab 9-3 I

Liczba wpisów: 10

Saab 9-3 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

11,6
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW
oj pali..pali.. ale za to jak jeździ. przy lekkim katowaniu 14-15 litrów(miasto-korki), przyjemność z jazdy niesamowita. Chciałem kupić alfe 156 ale przestraszyłem się potencjalnych napraw, saabinka podobno się niepsuje. zobaczymy. jestem zachwycony jazdą, myślałem że spali trochę mniej ale trudno, trzeba lać i naprzód. moje najlepsze auto jak do tej pory
11,2
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW
10,7
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW
w korkomiescie - do 14/100, w trasie na autostradzie z klima i nie ooszczedzanym turbo - ok. 10/100
Saab 9-3 I Hatchback