Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Megane II

Podsumowanie 132 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Renault Megane II 1.5 dCi 105KM 77kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
32,73 zł
2
5,1
31,34 zł
25
5,3
32,47 zł
65
5,3
32,71 zł
40

Lista raportów zużycia paliwa (132)

4,1
Renault Megane II
Hatchback 1.5 dCi 105KM 77kW
jak ktoś niema ciężkiej nogi to naprawdę auto zadziwia ja nim śmigam do norwegi i wracam na na paliwie zatankowanym w Polsce
4,7
Renault Megane II
Kombi 1.5 dCi 105KM 77kW
5,0
Renault Megane II
Kombi 1.5 dCi 105KM 77kW
Auto ma 3 letnią gwarancję, przeglądy powiem że w miarę do przełknięcia (wydałem 750 zł na przegląd przy 30 tyś). Pali napradę niewiele.
5,6
Renault Megane II
Sedan 1.5 dCi 105KM 77kW
Przy ecodrivingu potrafi spalić poniżej 4 litrów na trasie. W czasie zimy na krótkich trasach ok 6l, jak jest cieplej ok 5l. Oczywiście jak się przyciśnie od razu komputer pokazuje kilkanaście l/100km.
5,6
Renault Megane II
Kombi 1.5 dCi 105KM 77kW
wyniki super nawet przy ciezkiej nodze
5,2
Renault Megane II
Kombi 1.5 dCi 105KM 77kW
6,2
Renault Megane II
Sedan 1.5 dCi 105KM 77kW
5,1
Renault Megane II
Kombi 1.5 dCi 105KM 77kW
4,8
Renault Megane II
Coupe 1.5 dCi 105KM 77kW
Bardzo bardzo oszczędne auto... Bardzo bardzo drogie w utrzymaniu klocki przód 200zł bez komentarza... :(
4,9
Renault Megane II
Kombi 1.5 dCi 105KM 77kW
W tej kategorii ocena powinna być najwyższa, ale nie można dać więcej, niż "5". Najwyższe spalanie, jakie mi się zdarzało, miało miejsce w zimie i tylko przy krótkich, miejskich jazdach (6,7 l/100km). W każdych innych warunkach, w cyklach mieszanych nie mogłem przekroczyć 5,5 l/100km, choć czasem się starałem. Zasięg 1000 km po mieście i nawet 1300 km poza miastem, nie było trudne do osiągnięcia. Absolutne minimum, jakie udało mi się osiągnąć, to 4,0 l/100km (komputer pokładowy pokazywał wtedy 3,8l/100km, ale to urządzenie zawsze kłamało). Co do kosztów serwisowych, to po zakończeniu gwarancji opuściłem sieć serwisową Renault i koszty przeglądów znacznie spadły, przy wysokiej jakości usług (mam taki warsztat). Jedyne, co kosztowało to paliwo na markowych stacjach i wymiany oleju wraz z filtrami co 15 TKM, zamiast 30 TKM (w ogólnym rozrachunku ten wydatek się opłacił)
Renault Megane II