Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Megane I

Podsumowanie 175 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Renault Megane I 1.6 i 16V 110KM 81kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
42,82 zł
11
7,4
44,26 zł
49
7,4
44,42 zł
45
7,1
42,40 zł
40
Silnik Benzynowy Renault Megane I 1.6 i 16V 110KM 81kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
26,40 zł
8
8,3
25,98 zł
11
8,8
27,42 zł
11

Lista raportów zużycia paliwa (175)

6,5
Renault Megane I
Cabrio 1.6 i 16V 110KM 81kW
6,5
Renault Megane I
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Jadąc samemu, lekkim autem i w korzystnych warunkach, czyli drogi krajowe, udaje mi się osiągać wyniki rzędu 5,4l/100km, przy większej ilości osób i bagażu ok. 6,1l/100. Na autostradach powyżej 120 km/h spalanie wzrasta dość mocno, brakuje przełożeń. Jadąc 140 km/h na piątym biegu, silnik obraca się 4000 razy w ciągu minuty. W cyklu wyłącznie miejskim i z klimatyzacją lub przy mrozach zdarza się dojść pod 9 litrów. Warto dodać, że silnik jest bardzo dynamiczny jak na swoją klasę.
8,7
Renault Megane I
Coupe 1.6 i 16V 110KM 81kW
za duze
7,3
Renault Megane I
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Normalne wymiany eksploatacyjne, plyny, oleje, czesci. Nie sa drogie. Nie ma duzego apetytu na paliwo, choc w miescie wiadomo, potrafi do 8-10 litrow lyknąc. Koszty sa adekwatne do wielkosci i klasy auta
7,8
Renault Megane I
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
dynamiczna i oszczędna jednostka. Mi w trasie pali gazu 7 litrów w mieście zamykam się w 9. Oczywiście wszystko zależy od umiejętności kierowcy w jeździe.
7,2
Renault Megane I
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Jak na dynamiczny silnik 1,6 spalanie naprawdę w porządku. Średnio to 7,5 litra przy spokojnej jeździe miejskiej. Maksimum osiągnięte w zimie w warszawskich korkach, do tego na krótkich dystansach. Minimum to zwykła trasa w polskich warunkach, bez przekraczania 120 km/h. Oszczędna jazda oznaczała sztywne trzymanie się ograniczeń prędkości i jazdę ok. 100 km/h po drodze ekspresowej.
6,0
Renault Megane I
Coupe 1.6 i 16V 110KM 81kW
7,5
Renault Megane I
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Bardzo oszczędny silnik
7,8
Renault Megane I
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Ceny części nie zwalają z nóg, na średnim poziomie. Jak do tej pory wszystkie awarie udawało mi się zmieścić w rozsądnych pieniądzach. Najdrożej jak do tej pory wyszła regeneracja drążka skrętnego (650 zł). A tak to tylko lać paliwo i pilnować oleju.
7,8
Renault Megane I
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Ceny części nie zwalają z nóg, na średnim poziomie. Jak do tej pory wszystkie awarie udawało mi się zmieścić w rozsądnych pieniądzach. Najdrożej jak do tej pory wyszła regeneracja drążka skrętnego (650 zł). A tak to tylko lać paliwo i pilnować oleju.
Renault Megane I