Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Master IV

Podsumowanie 73 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Diesla Renault Master IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,6
64,68 zł
37
11,0
67,20 zł
18
9,2
56,11 zł
4
10,8
65,74 zł
4
10,7
65,25 zł
10
Silniki Benzynowe Renault Master IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Zużycie paliwa Renault Master IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (73)

12,7
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 150KM 110kW
10,0
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 100KM 74kW
W porównaniu do starszego Mastera – tragedia. Zejście poniżej 10 litrów wymaga w zasadzie jeżdżenia na pusto albo naprawdę łaskawego obchodzenia się z gazem. Poza tym silnik jest obciachowo wręcz słaby, czemu nie pomaga fatalnie zestopniowana skrzynia biegów (dwójka jest za długa, żeby z niej ruszyć, a jedynka za krótka, żeby na niej się jakoś sensownie rozpędzić) – na autostradzie co prawda da się rozbujać auto do 135 km/h, ale dalej nie pójdzie nawet z górki, zaś w mieście przy ruszaniu spod świateł bez wciskania silnika na 3500-4000 obr./min jest problem z wyprzedzaniem autobusów, i mówię to naprawdę poważnie. Zupełnie nie polecam, pamiętam, że kiedyś jechałem najmocniejszą wersją (dCi 170 bodajże) i była całkiem przyjemna w jeździe, acz nie jakoś wybitnie szybka i na pewno nie miała takiego ciągu jak starszy 2.5 dCi/150 KM, którym ukarałem już niejednego janusza w pasku TDI za zamulanie na lewym pasie. Choć przyznam szczerze, że jazda takim pudłem blisko 160 km/h przy silnym wietrze i prawie na pusto przypomina trochę walkę ze śmiercią na spojrzenia.
9,8
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 125KM 92kW
Przez 40k km wymieniony na początku łącznik stabilizatora bo coś pukalo. Dalej puka ale jeszcze ponownie nie był w warsztacie. Ceny części eksploatacyjnych typu filtry dużo tansz niż w fiacie. Oleju do silnika za to wchodzi więcej i wymiana co 40 tys a nie co 48
13,3
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 150KM 110kW
Jakoś się nie psuje.
11,1
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 150KM 110kW
W kosztach utrzymania porównanie do Sprinterów wypada rewelacyjnie średnie spalanie przy pełnych ładunkach i szybkości średnio 125 11.2-11.8 w Sprinterach przy niepomyślnych wiatrach do 16l.Obsługa serwisowa podstawowa koszt ok 450 PLN w Sprinterach od 1000pln
8,5
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 125KM 92kW
10,4
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 125KM 92kW
Narazie jest slabo ale ponoc sie to ma zmienic. Mam glownie przejazdy autostradowe 120 - 130 km./h (licznikowe) i spalanie wychodzi okolo 11l. Raczej bez duzego wiatru bo jeszcze mi sie nie trafil. Nie ma tragedii ale na trasie 650 km. jechala za mna Zona Jumperem z ciezszym ladunkiem i on spalil 10.2 (silnik 3.0) Licze, ze zejdzie ponizej 10l. Ogolnie, to ta cala ekologia jest tylko na papierze bo w rzeczywistosci, mniejsze motory pala wiecej.
7,5
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 150KM 110kW
Mało pali jak na takie duże auto, postarali się. Mam lekką nogę, a to auto nie służy za wyścigówkę. Nawet załadowany z przyczepą nie narzeka na ciężar.
11,8
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 125KM 92kW
10,0
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 150KM 110kW
Renault Master IV