Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Laguna III

Podsumowanie 28 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Renault Laguna III 2.0T 16v 170KM 125kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,5
63,77 zł
7
10,3
62,36 zł
11
Silnik Benzynowy Renault Laguna III 2.0T 16v 170KM 125kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,4
37,48 zł
2
10,5
31,75 zł
8

Lista raportów zużycia paliwa (28)

9,2
Renault Laguna III
Hatchback 2.0T 16v 170KM 125kW
Tylne tarczo-bębny trochę kosztują, ale ogólnie ok.
9,7
Renault Laguna III
Hatchback 2.0T 16v 170KM 125kW
Przez brak awarii jest super - wydatki standardowe okresowe, spalanie duże, ale w gazie, byłem tego świadom. Wybrałem to auto z uwagi na starego typu silnik, starego typu skrzynię automatyczną, tak by to działało latami bez awaryjnie i póki co tak jest.
10,3
Renault Laguna III
Grandtour 2.0T 16v 170KM 125kW
11,0
Renault Laguna III
Hatchback 2.0T 16v 170KM 125kW
Przez kwotę jaką zapłaciłem za auto ocena na 6 plus, dlatego wybrałem to auto, nie chciałem dopłacać do lepszych,ale z 4 kronie większym przebiegiem.
9,0
Renault Laguna III
Hatchback 2.0T 16v 170KM 125kW
11,0
Renault Laguna III
Hatchback 2.0T 16v 170KM 125kW
MIARODAJNY POMIAR! Posiadam auto z 2008r. - piękna wersja Initiale Paris z dobrej klasy instalacją gazową BRS Sequent24. Spalanie wydaje się być adekwatne do pojemności silnika i masy auta. Na wstępie pragnę zaznaczyć, że dokonany przeze mnie pomiar zużycia paliwa jest BARDZO DOKŁADNY - przez niemal rok notowałem każde tankowanie i na tej podstawie wyliczyłem z wykorzystaniem Excela RZECZYWISTE ZUŻYCIE PALIWA. W omawianym okresie auto przejechało 15324 km zużywając 1572 l LPG oraz 191 l benzyny. Co to oznacza? Wynika z powyższego, że średnie spalanie wyniosło 11,5 l / 100 km, na co składa się 10,26 l LPG oraz 1,24 l benzyny. Biorąc pod uwagę średnie ceny w omawianym okresie koszt przejechania tym autem 100 km wynosi 32,3 zł / 100 km. Powyższy pomiar jest miarodajny również z tego względu, że był przeprowadzany w różnych porach roku oraz w różnych warunkach drogowych. Ponadto mniej więcej równomiernie rozkłada się podział tras miasto - trasa - długie trasy - krótkie odcinki. Co ciekawe nie zauważyłem jakiś specjalnych różnic w zużyciu paliwa zimą i latem, ponadto nie ma też specjalnych różnic, gdy staram się jeździć oszczędnie i mniej oszczędnie. Po prostu auto musi spalić swoje i nie ma na to rady. Poprzednim moim autem było Renault Megane kombi z 2007r. (również z LPG) z silnikiem 1.6 (112 KM). Średnie spalanie liczony w tym aucie było o około 3 litry niższe niż w Lagunie (7,46 l gazu + 1,1 l benzyny = 8,56 l /100 km). Koszt przejechania 100 km - ok. 7 zł niższy. Wracając jednak do oceny samej Laguny. Auto kupiłem w 2013r. sprowadzane z Niemiec z zakładaną tam instalacją gazową i przebiegiem (!) 38 tys km. Przebieg okazał się prawdziwy, co potwierdził serwis Renault w Polsce. Auto w najbogatszej wersji Initiale Paris (w 2008r. kosztowało jako nowe 125 tys zł). Samochód bardzo ładny, wygodny, choć sama kabina jest raczej kompaktowa i nie należy do najbardziej obszernych w tej klasie. Żonie znakomicie jeździ się automatem, mi on nie przeszkadza. Jeśli chodzi o mankamenty pojazdu to razi mnie jakość spasowania niektórych elementów wnętrza (skrzypiące kratki wentylacyjne, czy środkowa część konsoli). Poza tym - w porównaniu z Meganką - wewnątrz jest dużo mniej schowków i są dużo mniejsze. Ale generalnie auto godne polecenia, a silnik typu F4R 2.0T 170 KM, który pochodzi z Laguny II, jest idealny do zagazowania. Prosta, bezawaryjna konstrukcja, która może nie rzuca na kolana osiągami, ale sprawdza się w codziennym użytkowaniu znakomicie. Podstawowy benzynowy silnik Laguny III - 2.0 140 KM - jest znakomity, ale zdania na temat założenia w nim LPG są bardzo podzielone. Wersja Initiale Paris to m. in. ksenony skrętne, elektryczna regulacja foteli, system hand free, kimatronic, navi, skóra + drewno, 18 calowe alufelgi i wiele, wiele innych. POLECAM!

Usterki Renault Laguna III

Liczba wpisów: 20

Renault Laguna III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

11,7
Renault Laguna III
Hatchback 2.0T 16v 170KM 125kW
kupujesz tanio, gaz do tego jest w cenie okej, jeździsz trochę drożej, poza spalaniem nie mam wydatków
11,7
Renault Laguna III
Hatchback 2.0T 16v 170KM 125kW
ten silnik lubi wypić, w korkach podbija do 14, normalnie w mieści do 12,5, korki 14, trasa - przy 160km/h 12,5l, przy 140km/h 10,9l, na tempomacie, komputer podaje około pół litra większe spalanie. Za to cena nabycia używki jest atrakcyjna w stosunku do konkurencji, silnik łatwo znosi LPG
8,6
Renault Laguna III
Hatchback 2.0T 16v 170KM 125kW
Gdfybym miał disla może bym mniej wydawal na paliwo ale znow te ewentualne koszty naprawy disla.
8,6
Renault Laguna III
Hatchback 2.0T 16v 170KM 125kW
Gdfybym miał disla może bym mniej wydawal na paliwo ale znow te ewentualne koszty naprawy disla.
Renault Laguna III