Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Kangoo I

Podsumowanie 370 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Kangoo I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
42,13 zł
26
7,0
42,16 zł
33
7,6
45,92 zł
52
8,4
50,63 zł
12
9,1
54,68 zł
5
Silniki Benzynowe Renault Kangoo I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
30,05 zł
3
8,3
26,03 zł
7
8,1
25,37 zł
12
8,8
27,45 zł
2
Silniki Diesla Renault Kangoo I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,5
33,83 zł
12
6,0
36,69 zł
51
5,7
35,09 zł
83
5,7
34,69 zł
6
6,4
38,84 zł
43
6,7
41,00 zł
6
5,8
35,41 zł
17
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (370)

5,3
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 82KM 60kW
Przejechałem do tej pory ok. 40 tysięcy km (kupiony przy przebiegu ok. 80kkm). Z konkretnych tras spalanie wygląda tak: 5 osób + pełen bagażnik Lublin-Warszawa-Łódź-Koło-Lublin 5,6; Lublin-Zakopane-Lublin 5,8 - takie spalanie starając się jechać w okolicy 110km/h, 130 max. Jadąc samemu Lublin-Katowice-Lublin 4,7 - też rzadko więcej niż 130km/h. Wyjazd do Chorwacji w 3 osoby i pełen bagażnik 5,6 jadąc dość często 150-160km/h. Dane z tankowania za każdym razem "pod korek". Komputer przekłamuje o 0,5l w dół, w tej chwili pokazuje mi średnie spalanie 4,9
6,1
Renault Kangoo I
Minivan 1.2 60KM 44kW
Fajny i żwawy silniczek do codziennej jazdy, a co ważne oszczędny i bezawaryjny (190 tys przebiegu i od nowości go miałem). Spokojna codzienna jazda miejska i podmiejska, czasem jakieś korki, to spalanie w okolicy 6,5 - 7,2L (lato/zima). Dynamiczna trasa, z wyprzedzaniem i momentami 120km/h i więcej, to w granicach 5,5 - 6,0L, natomiast spokojna trasa nie przekraczając tych 100km/h, to wynik 5,2 - 5,4L i sądzę, że przy odpowiednich warunkach i z zachowaniem maksimum eco-driving´u, spokojnie można zrobić i równe 5,0 :)
8,1
Renault Kangoo I
Minivan 1.6 i 16V 95KM 70kW
8,2
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
Samochodzik całkiem fajny, Po 2003 roku poprawiono blachę i raczej nie rdzewieje, samochód jest wygodny mimo małego silnika 1.2 75Km daje radę po Krakowie. Samochód przeznaczony raczej do spokojnej jazdy, mile zaskakuje spalanie, benzyna ok6,5l Pb w trybie mieszanym, gazu 8.0 - 8.5 na 100Km na STAG300-4 z listwą wtryskową MAGICSTAR 2 Ohm. Przy przebiegu 250kkm wymieniłem silnik bo coś stukało i nie były to zawory. Koszt używanego dobrego silnika 600 - 800zł więc remontować się nie opłaca. Sprzęgło Valeo razem z dociskiem to 290zł. Bardzo wrażliwe i drogie przeguby szczególnie do wersji z ABS-44 (ząbki) czyli po liftingu (450 do 600zł regenerowane), jeśli chodzi o łożyska tylnego koła to trzeba to wymienić z całą piastą (łożysko jest nie-wyjmowalne) koszt od 220 do 350zł, regeneracja maglownicy to od 350zł do 600zł w zależności od fachowca. Rozkład osprzętu na silniku jest dość dobrze pomyślany i wiele napraw można przeprowadzić samemu. Dużo elektroniki i czujników, jak na razie nie ma z tym problemów. Końcowa rura wydechowa przeprowadzona jest nad tylną belką i wymiana wiąże się z rozcinaniem i spawaniem wydechu, lub będzie trzeba częściowo zdemontować tylne zawieszenie, koszt regeneracji tylnej belki zawieszenia to ok 800 do 1200zł + robocizna. Większość części pasuje od CLIO II wiec nie ma kłopotu z częściami używanymi. Samochód prowadzi się dobrze ale poza ostrymi zakrętami, wysokie zawieszenie przechyla dość dobrze. + Ładnie wygląda, ekonomiczny, dość wygodny - samochód robiony w nowej technologii, czyli po 300kkm kupa części do wymiany
5,8
Renault Kangoo I
Minivan 1.9 dTi 80KM 59kW
Zużycie paliwa na europejskich drogach ( trasa 2 os + bagaż) przy stałej i niezmiennej prędkości 100 km/h to ok 5 L/100. W Kraju w cyklu mieszanym ( bo pojecie trasy po autostradzie na południu Polski nie istnieje...) pali średnio 6 L ON. Załadowany i z drabiną po mieście wciągnie max 7 L. Za to ceny napraw i części to MAKABRA ! Rozrząd : 1200 zł za same części + robocizna. Ostatnio naprawa wtryskiwaczy = 1350 zł W ciągu 16 miesięcy posiadania włożyłem ponad 8000 zł w naprawy. Razem z kosztem zakupu daje mi to miesięczny koszt utrzymania samochodu na poziomie 1100 zł !!! Za taką miesięczną ratę można mieć niezłego salonowego, nowego dostawczaka !
7,9
Renault Kangoo I
Minivan 1.6 i 16V 95KM 70kW
Auto jak na swoje gabaryty zaskakuje spalaniem Średio w cyklu miejskim spokojnie zmiesci się w 7-8l. Bardzo dynamiczny!
6,0
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 82KM 60kW
Na trasie 5,5
5,6
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 65KM 48kW
spalenie rewaluacyjne 5,2-5,8
5,3
Renault Kangoo I
Minivan 1.5 dCi 65KM 48kW
ostatni weekend do wisły-740km.tam -jechalem z prędkością ok.110-120km/h.z powrotem trochę szybciej ok,130-140km/h. wskażnik poziomu paliwa trochę przeklamał-pokazywal tylko jedną kreskę nad zerem-leję śmiało,a tu miła niespodzianka-39l. tyle zmieściło się do zbiornika-to wychodzi 5,4l.na setkę.mnie wydaje się niezle. wcześniej 395km. głównie po mieście(eko-driving-ale bez przesady),na stacji weszło 20l.też pozytywne zaskoczenie.
5,2
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 82KM 60kW
Renault Kangoo I