Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Kangoo I

Podsumowanie 40 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Renault Kangoo I 1.2 i 16V 75KM 55kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
39,46 zł
3
7,1
42,43 zł
30
Silnik Benzynowy Renault Kangoo I 1.2 i 16V 75KM 55kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
26,21 zł
1
8,3
26,00 zł
6

Lista raportów zużycia paliwa (40)

8,2
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
Jeździłem na LPG to koszt za km był bardzo korzystny. Spalanie na LPG miałem w mieście na poziomie 9-10L, w trybie mieszanym 8L, a na trasie udało mi się zbić do 6,5L. Benzynę spalił o 1L mniej niż gazu, czyli w mieście ok 8L, mieszany tryb 7L, a na trasie 6-6,5L.
9,7
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
Jazda autostradą z max prędkością tego auta czyli 150km/h - 13l, 120km/h - 9l, trasa 90km/h - 7,5l. Ogólnie w normalnym użytkowaniu 70% trasa, 30%miasto spala 9l LPG.
6,7
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
8,4
Renault Kangoo I
Minivan 1.2 i 16V 75KM 55kW
W mieście źle nie jest: 8.5l benzyny, 9.5l gazu... na trasie przy średniej około 70kmph jest bardzo dobrze: 7.2l gazu. Niestety, wraz ze wzrostem prędkości zużycie paliwa gwałtownie rośnie (duża powierzchnia czołowa) i tak, jadąc autostradą 120kmph można spodziewać się już zużycia paliwa na poziomie 10l gazu. Przy 150kmph weźmie już około 20l benzyny na każde 100km.
6,8
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
mimo sporej masy auta uważam że nie jest tragicznie
7,9
Renault Kangoo I
Minivan 1.2 i 16V 75KM 55kW
Pali jak smok, a szybko nie jeżdżę.
8,2
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
Samochodzik całkiem fajny, Po 2003 roku poprawiono blachę i raczej nie rdzewieje, samochód jest wygodny mimo małego silnika 1.2 75Km daje radę po Krakowie. Samochód przeznaczony raczej do spokojnej jazdy, mile zaskakuje spalanie, benzyna ok6,5l Pb w trybie mieszanym, gazu 8.0 - 8.5 na 100Km na STAG300-4 z listwą wtryskową MAGICSTAR 2 Ohm. Przy przebiegu 250kkm wymieniłem silnik bo coś stukało i nie były to zawory. Koszt używanego dobrego silnika 600 - 800zł więc remontować się nie opłaca. Sprzęgło Valeo razem z dociskiem to 290zł. Bardzo wrażliwe i drogie przeguby szczególnie do wersji z ABS-44 (ząbki) czyli po liftingu (450 do 600zł regenerowane), jeśli chodzi o łożyska tylnego koła to trzeba to wymienić z całą piastą (łożysko jest nie-wyjmowalne) koszt od 220 do 350zł, regeneracja maglownicy to od 350zł do 600zł w zależności od fachowca. Rozkład osprzętu na silniku jest dość dobrze pomyślany i wiele napraw można przeprowadzić samemu. Dużo elektroniki i czujników, jak na razie nie ma z tym problemów. Końcowa rura wydechowa przeprowadzona jest nad tylną belką i wymiana wiąże się z rozcinaniem i spawaniem wydechu, lub będzie trzeba częściowo zdemontować tylne zawieszenie, koszt regeneracji tylnej belki zawieszenia to ok 800 do 1200zł + robocizna. Większość części pasuje od CLIO II wiec nie ma kłopotu z częściami używanymi. Samochód prowadzi się dobrze ale poza ostrymi zakrętami, wysokie zawieszenie przechyla dość dobrze. + Ładnie wygląda, ekonomiczny, dość wygodny - samochód robiony w nowej technologii, czyli po 300kkm kupa części do wymiany
6,5
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
7,4
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
pali dużo ale to normalne przy tak małym silniku i ciężkiej nodze.
6,6
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
Renault Kangoo I