Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Kangoo I

Podsumowanie 370 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Kangoo I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
42,11 zł
26
7,0
42,13 zł
33
7,6
45,90 zł
52
8,4
50,60 zł
12
9,1
54,66 zł
5
Silniki Benzynowe Renault Kangoo I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
30,11 zł
3
8,3
26,08 zł
7
8,1
25,42 zł
12
8,8
27,51 zł
2
Silniki Diesla Renault Kangoo I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,5
33,89 zł
12
6,0
36,75 zł
51
5,7
35,15 zł
83
5,7
34,76 zł
6
6,4
38,91 zł
43
6,7
41,08 zł
6
5,8
35,47 zł
17
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (370)

7,5
Renault Kangoo I
Minivan 1.6 i 16V 95KM 70kW
5,1
Renault Kangoo I
Minivan 1.9 D 65KM 48kW
Spalanie kapitalne 5 l jeżdzę kangiem dostawczym od nowości od 1999r silnik disel 1.9 D , przejechałem już 290 000 km teraz może pali maksymalnie 6 l przy tym przebiegu , auto bardzo oszczędne .
6,7
Renault Kangoo I
Minivan 1.9 D 65KM 48kW
Spalanie ok. 7l/100. Ceny części rozsądne - to dobrze bo psuje się non stop.
5,9
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2005 1.5 dCi 61KM 45kW
6,0L/100km bez szału. Sęk w tym, żeby auto jechało trzeba mieć pedał gazu w podłodze.
9,6
Renault Kangoo I
Minivan 1.2 60KM 44kW
Ekonomiczne auto. Spalanie w mieście spore, jak na silnik 1.2, bo ok. 10 l, w trasie 7 l.
5,5
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 82KM 60kW
Średnie spalanie to 5,4l ON w trybie idealnie mieszanym; dojeżdżam do pracy 30km w jedną stronę, z czego 10km to autostrada (120-130kmh), 10km wiochy i drogi na terenie niezabudowanym (70-100kmh) a 10km to jazda w warunkach miejskich, zarówno w korkach jak i bez. Samochód zaskakująco dynamiczny jak na te swoje 84 KM, prowadzi się bardzo dobrze jak na bądź co bądź dostawczaka. Wyciszenie wnętrza bardzo przyzwoite, jedyny hałas słychać na dziurach (zawieszenie sprawne). Boli odrobinę spartański wygląd wnętrza, jakkolwiek auto jest dobrze wyposażone (klima, pełna elektryka, poduchy, alarm, sterowanie z kierownicy, komputer itd), to goły metal aż kłuje w oczy. Wracając do spalania: rekordowo wysokie zanotowałem na zakopiance, w sporym ruchu, w aucie 4 osoby + bagaż, na dachu spora trumna z nartami. Temperatura mocno ujemna. Wyszło mi wtedy 6,5l/100km. Po powrocie do domu zrestartowałem komputer i w ramach eksperymentu przez tydzień jeździłem z trumną na dachu. Spalanie cały czas wynosiło 6,5l. Po ściągnięciu trumny i kolejnym restarcie wróciłem magicznie do 5,4l. Wniosek: kangurek obciążenia i ruchu się nie boi, natomiast plastikowy żagiel podnosi dramatycznie spalanie. W trasie wakacyjnej (trochę autostrad, trochę zwiedzania wioch, trochę dróg szybkiego ruchu) pali okrągłe 5 litrów. Stosunek dynamika/spalanie jak najbardziej korzystny!
5,7
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2005 1.5 dCi 61KM 45kW
5,4
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 82KM 60kW
Ostatnio trasa Lublin - Grudziądz - Bydgoszcz - Lublin, załadowany około 500 kg - średnie spalanie 5,2 l/100km. Jazda miejska zimą - 6,5 l/100 km
6,3
Renault Kangoo I
Minivan 1.9 D 65KM 48kW
Warunkiem jest ropa dobrej jakości,oraz trzymanie obrotów w granicach 2-2,3tys.Łagodne przyspieszanie i hamowanie silnikiem.Odpowiednie dogrzanie silnika-pow75stopni.Dodam,że motor jest rewelacyjny-miałem 8 diesli i tylko diesel 2,1litra był lepszy.Także renault.
6,3
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 65KM 48kW
koszty utrzymania do zniesienia gdyby nie częstość z jaką samochód wymaga naprawy
Renault Kangoo I