Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Clio III

Podsumowanie 478 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Clio III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
42,35 zł
25
6,4
38,66 zł
12
6,4
38,55 zł
38
7,4
44,52 zł
11
6,4
38,57 zł
11
6,6
39,63 zł
83
7,4
44,47 zł
2
6,7
40,23 zł
17
7,1
42,75 zł
15
7,2
43,17 zł
6
6,4
38,46 zł
1
6,4
38,51 zł
12
7,0
42,35 zł
30
7,1
42,45 zł
14
6,0
36,06 zł
2
8,1
48,85 zł
7
7,7
46,37 zł
6
9,3
55,89 zł
2
9,8
58,98 zł
13
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Clio III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
25,89 zł
1
7,4
23,09 zł
2
8,2
25,58 zł
2
8,5
26,52 zł
1
7,4
23,03 zł
6
7,0
21,68 zł
2
7,6
23,71 zł
1
7,5
23,40 zł
2
8,7
27,14 zł
4
8,5
26,36 zł
2
9,1
28,39 zł
1
9,0
28,08 zł
1
8,8
27,45 zł
3
10,5
32,76 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Renault Clio III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,5
27,62 zł
4
4,6
28,15 zł
36
4,7
28,93 zł
5
4,8
29,12 zł
17
5,2
31,74 zł
1
4,3
26,34 zł
20
4,7
28,85 zł
47
4,5
27,27 zł
3
4,7
28,69 zł
2
5,4
32,79 zł
7
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (478)

7,2
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 i 16V 75KM 55kW
4,1
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.5 dCi 86KM 63kW
Jestem bardzo zadowolona ze spalania paliwa w Clio.
7,8
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
BARDZO WYSOKIE SPALANIE!!! Producent zapewnia o niskim spalaniu, to samo dilerzy, jednak auto w tej wersji silnikowej pali jak smok. Mieszkamy w dużym mieście (Gdańsk) i tam głównie autko jeździ, nie lubi krótkich dystansów, spalanie mocno wzrasta w zimę. Tej zimy, przy krótkich dystansach (5-15km) rekordowe spalanie wyniosło 10l/100km. Generalnie w tą zimę po mieście mniej niż 9l nie pali. W lato, w cyklu mieszanym ok 7,5-8l. W lato, w trasie najniżej spadło do 5,6l. Sąsiedzi mają ten sam model, z tym silnikiem i pali też tak dużo (Clio II paliło zdecydowanie mniej). Podobno wersja 100KM pali mniej niż ten silnik 75KM. Silnik mulasty i bardzo dużo pali - odradzam, lepiej dopłacić za 100 konną wersję.
7,8
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
BARDZO WYSOKIE SPALANIE!!! Producent zapewnia o niskim spalaniu, to samo dilerzy, jednak auto w tej wersji silnikowej pali jak smok. Mieszkamy w dużym mieście (Gdańsk) i tam głównie autko jeździ, nie lubi krótkich dystansów, spalanie mocno wzrasta w zimę. Tej zimy, przy krótkich dystansach (5-15km) rekordowe spalanie wyniosło 10l/100km. Generalnie w tą zimę po mieście mniej niż 9l nie pali. W lato, w cyklu mieszanym ok 7,5-8l. W lato, w trasie najniżej spadło do 5,6l. Sąsiedzi mają ten sam model, z tym silnikiem i pali też tak dużo (Clio II paliło zdecydowanie mniej). Podobno wersja 100KM pali mniej niż ten silnik 75KM. Silnik mulasty i bardzo dużo pali - odradzam, lepiej dopłacić za 100 konną wersję.
7,1
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 i 16V 75KM 55kW
Trasa 70-90km/h - do 5.6 90-140km/h- do 7.2 Miasto - do 8.5
7,2
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
wysokie spalanie- w mieście nawet ponad 9 l/100 km

Usterki Renault Clio III

Liczba wpisów: 28

Renault Clio III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,6
Renault Clio III
Hatchback 3d 1.5 dCi 86KM 63kW
Mam to autko od 8 msc i przejechałem 8tyś km. Jadąc na trasie 90-100 km/h można uzyskać wynik nawet 3,8l. Norma dla mnie to odcinek 200km co 20km miasteczko i spalanie średnie to 4,0 l. Miasto na klimatyzacji max 5,3 przy dość agresywnej jeździe. Wynik spalania jest uzależniony od paliwa ja tankuje tylko na Shell lub BP i tylko sprawdzone stacje.
8,0
Renault Clio III
Grandtour 1.2 i 75KM 55kW
8-9 l/100 w mieście
5,7
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
7,1
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 16V eco2 75KM 55kW
Tu niestety rewelacji nie ma. Ze względu na sporą wielkość i masę auta aby osiągnąć małe zużycie paliwa trzeba się postarać (szczególnie w mieście). Zużycie paliwa w jeździe miejskiej oscyluje w granicach 7-8 l/100km. W trasie z włączona klimatyzacją spala ok 6 l/100km.
Renault Clio III