Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Clio III

Podsumowanie 19 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Renault Clio III 1.2 TCe 16v 100KM 74kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
39,76 zł
11
7,6
45,60 zł
2
6,4
38,55 zł
4
Silnik Benzynowy Renault Clio III 1.2 TCe 16v 100KM 74kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,8
24,27 zł
1
6,1
18,98 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (19)

5,8
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 TCe 16v 100KM 74kW
7,3
Renault Clio III
Hatchback 3d Phase II 1.2 TCe 16v 100KM 74kW
7,9
Renault Clio III
Hatchback 3d Phase II 1.2 TCe 16v 100KM 74kW
Za dużo pali
7,5
Renault Clio III
Grandtour Phase II 1.2 TCe 16v 100KM 74kW
6,1
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 TCe 16v 100KM 74kW
Bardzo ekonomiczne auto
6,8
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 TCe 16v 100KM 74kW
To moja pierwsza benzyna, wcześniejsze moje auta to ropniaki, ze wzdlędu na spalanie. I tu się zdziwiłem miło, spalanie tylko nieznacznie wyższe od ropniaków a ile mniej problemów z wtryskami, zimowymi rozruchami, przyspieszeniem. słowem, dwa litry więcej na 100km to niewielka cena za brak problemów z którymi boryka sie kazdy diesel.
7,7
Renault Clio III
Grandtour Phase II 1.2 TCe 16v 100KM 74kW
Koszty serwisowania w ASO w normie, nie ma dramatu, spalanie w mieście 8l chyba że jadę jak wariat, to około 9l. Na autostradzie z boksem na dachu przy 4 osobach i załadowaniu po dach ok 10l.
7,2
Renault Clio III
Grandtour Phase II 1.2 TCe 16v 100KM 74kW
Jak w bezproblemowym samochodzie: Paliwo i koszty eksploatacji. Nic więcej.
5,5
Renault Clio III
Grandtour Phase II 1.2 TCe 16v 100KM 74kW
Na akceptowalnym poziomie, koszt serwisu przy własnych materiałach do zniesienia.
6,2
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 TCe 16v 100KM 74kW
Na wstępie powiem, że mam auto z tempomatem i używam tej funkcji często, więc pomiary zużycia paliwa co do prędkości są raczej dokładne i wiarygodne. Renault Clio 1.2 TCE 105KM, 2011r ze skrzynią o wydłużonych przełożeniach. Auto mam od nowości, po dobrym ułożeniu i nauczeniu się auta spalania średnie spadły o prawie 1 litr. Przy 100km/h mam zaledwie 2200 obrotów na "piątce". Biegi zmieniam następująco: 3-ka przy 40 km/h, 4-ka przy 65 km/h, 5-ka przy 90km/h. Średnie od 6.1 do 6.7 mam z dojazdów do pracy (20km): odpalenie, małe miasto 20%, trasa 80% (tempomat 90km/h), minuta na wystudzenie turbo. Przy 80km/h auto pali 4.5-4.9, przy 90km/h ok 5.5, przy 100km/h ok 6.0 i tak mniej więcej pół litra co 10km więcej. Ale kiedyś zimą trasę 1400km(100% autostrada) jechałem 95% na tempomacie 110km/h i wyszło 5.9, najniższe 4.9 ustawiając na 5-tce tempomat 86km/h (1950 obrotów, mniej na 5-ce nigdy nie jadę), pusta droga nocą. Ta sama autostrada 130-140 daje wyniki od 6.7 do 7.3. Trzymając 150 km/h spalanie średnie wychodzi 8.0, czyli tyle co przy dynamicznej jeździe po mieście. Nigdy nie udało mi się przekroczyć 10.0, nawet przy naprawdę agresywnej jeździe, a frajdy jest przy tym całkiem sporo w tym zgrabnym autku.
Renault Clio III