Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 508 I

Podsumowanie 387 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
44,10 zł
5
7,3
43,76 zł
84
7,1
42,77 zł
10
Silniki Benzynowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
24,34 zł
1
6,9
20,99 zł
1
Silniki Diesla Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
29,46 zł
14
5,5
33,07 zł
5
5,1
30,69 zł
6
5,4
32,81 zł
6
5,3
32,02 zł
7
6,3
38,16 zł
1
5,9
35,55 zł
48
5,7
34,74 zł
28
6,4
39,01 zł
10
5,9
35,74 zł
6
6,4
38,74 zł
90
6,7
40,31 zł
20
7,9
47,85 zł
19
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
34,40 zł
19
Silniki Hybrydowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
36,00 zł
7

Lista raportów zużycia paliwa (387)

5,0
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
6,0
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Wielki wpływ gdzie tankujemy i jak jeździmy. Po przetestowaniu wielu stacji ,tankuję na Auchan i przejeżdżam ok 100km więcej na baku( sprawdzone też na octavii i citroenie C5). Zimą cykl mieszany 6,5l/100km latem 5,4l/100km Ciężko tym autem jeździć powoli ,bo świetne zawieszenie i silnik. Gdy jadę szybko trasą spala nawet 7,5 litra, gdy zgodnie z przepisami ok 5,1l/100, głównie jeżdże po mieście bez korków i zimą 6,4l/100, gdy ciepło to 5,4l/100. tankuję co 1100- 1300km, Zmiana stacji podnosi zużycie paliwa.
5,8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Tania eksploatacja, nic sie nie psuje. Wymiana w serwisie całości hamulców(klocki , tarcze) to 850zł. Przeglądy co 30tys km, rożrząd co 160tys km. Paliwa mało pije. Po przetestowaniu wszystkich markowych stacji , teraz leję tylko na Auchan i przejeżdżam o 100km więcej na baku ,niż po firmowych. Tankuję co 1200-1300km.
6,0
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Przy delikatniej jeździe w Warszawie utrzymuje się na 5.8. Dynamiczna jazda to 6.5. Jak na automat i te gabaryty przy tych osiągach to super!
5,8
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Jak narazie praktycznie tylko paliwo,olej,płyny,klocki
6,5
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Super, jestem pod olbrzymim wrażeniem. Peugeot jest mega komfortowy, bezawaryjny i ma tanie części. Przy dynamicznej jeździe w mieście pali 6.7l.
6,5
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Super, jestem pod olbrzymim wrażeniem. Peugeot jest mega komfortowy, bezawaryjny i ma tanie części. Przy dynamicznej jeździe w mieście pali 6.7l.
5,3
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Bardzo niski, auto przy umiejętnej jeździe pali bardzo mało - ja potrafię nim spalić w trybie mieszanym, nawet z przewagą miasta, ok. 5.5l, a zaznaczam jest to oszczędna jazda, ale nie niedzielna :) Wystarczy odpowiednio wciskać gaz, a widząc czerwone światło puścić go delikatnie, aby naładować baterię, idealnie jest wciskać hamulec dopiero na końcu. Ruszać zdecydowanie, ale tak, aby silnik włączył się od 20km/h. Jeśli np. wiemy, że za kilka km będziemy w korku, to warto wyłączyć tryb Eco, aby bateria się naładowała z silnika i hamowania i potem mieć ją na takie wolne poruszanie się. Spalanie przy 65 km/h - 3,5l, przy 90-100 km/h - 5l, przy 140 - 6,3-6,5l, przy 150 - 6,8-7, a przy 160km/h - 7,3-7,5l. Warunki - bateria naładowana, bez pasażerów.
7,5
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 VTi 120KM 88kW
na razie bezawaryjny zmieniać olej i jeździć
5,9
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Ostatnio Trasa z Holandii do Wa-wy. Tempomat na 120km/h i średnia 5.1L z średnią prędkością na odcinku 1150km wynoszącą 105km/h. Świetne auto, tylko trzeba nauczyć się nim jeździć. Jak chce się wykorzystać 100% możliwości dwóch silników tośrednie 9L też jest osiągalne. Przy 180km/h (Niemcy) pali około 10-12L/100km
Peugeot 508 I