Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 508 I

Podsumowanie 19 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Peugeot 508 I 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
45,45 zł
10
8,4
51,52 zł
9

Lista raportów zużycia paliwa (19)

9,6
Peugeot 508 I
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Mam ciężką nogę ale warto!
9,6
Peugeot 508 I
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Mam ciężką nogę ale warto!
6,9
Peugeot 508 I
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
8,7
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
7,5
Peugeot 508 I
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Silnik jak na swoje osiągi jest bardzo oszczędny. Po przejechaniu 50tys. mogę się wypowiedzieć. Zacznę o tego, że nogę mam ciężką (byle kiedy pedał do końca np. ruszając ze świateł). Na mieście jak byś nie jeździł raczej nie zejdziesz poniżej 8L, ale też w drugą stronę co byś nie robił nie uda Ci się przekroczyć 11L. Jeżdżąc 90% po mieście (dynamicznie) robię najczęściej 9L. Teraz trasa - tutaj duża różnica w stosunku do miasta - możesz zejść nawet poniżej 6L. Jeśli jedziesz dynamicznie i w prędkościach 120-140km lub wyżej -- licz 7-8L. Przy b. dużych prędkościach na niemieckich autostradach (150-200) powiedzmy 9L. Średnia z baku "ciężka noga" 60% autostrady /30% inne trasy/10% miasto = 8,5L/100km
7,9
Peugeot 508 I
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
:)
10,7
Peugeot 508 I
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Witam, Posiadam peugeota 508 sw gt 2.2 hdi. Samochód moim zdaniem godny polecenia, natomiast jeżeli chodzi o spalanie to chyba większości osób, która zajęła tu stanowisko odnośnie spalania wyżejwspomnianego Gt jeździ naprawdę delikatnie. W moim przypadku jazda codzienna od 60 do 150 km dziennie w cyklu mieszanym, czyli obszary poza miejskie oraz zakorkowane miasto to najniższy wynik 9.5... jazda zwykła, której nie można nazwać dynamiczną - pasuje stwierdzenie płynna. Jeżeli chodzi o jazdę dynamiczną w dodatku po mieście gdzie często się rusza spod świateł oraz stoi w korkach to 11 litrów jest uczciwym wskaźnikiem. Pozdrawiam
8,2
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Jest to najdroższa wersja 508, więc i utrzymanie jest nieco droższe, jednak biorąc pod uwagę różnicę w osiągach, wygodzie i ceny u konkurencji jest bardzo dobrze!
7,2
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Nie ma tragedii.
7,7
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Koszty utrzymania rozsądne, oczywiście wyższe niż tańszych wersji, ale bez przesady.
Peugeot 508 I