Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 508 I

Podsumowanie 387 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
44,10 zł
5
7,3
43,76 zł
84
7,1
42,77 zł
10
Silniki Benzynowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
24,34 zł
1
6,9
20,99 zł
1
Silniki Diesla Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
29,46 zł
14
5,5
33,07 zł
5
5,1
30,69 zł
6
5,4
32,81 zł
6
5,3
32,02 zł
7
6,3
38,16 zł
1
5,9
35,55 zł
48
5,7
34,74 zł
28
6,4
39,01 zł
10
5,9
35,74 zł
6
6,4
38,74 zł
90
6,7
40,31 zł
20
7,9
47,85 zł
19
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
34,40 zł
19
Silniki Hybrydowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
36,00 zł
7

Lista raportów zużycia paliwa (387)

4,8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Bardzo ekonomiczny silnik. Miasto 5.5l, cykl mieszany 4.8l. Trasa (autostrada) 5.2l.
5,1
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Witam. Auto z przebiegiem 6 tyś.km. Spalanie w trasie 4,8 przy normalnej jeździe drogami krajowymi plus autostrady. Jestem zachwycony :-) Bardzo elastyczny, cichy, ekonomiczny silnik.
6,8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Akceptowalne. Serwis ograniczał się właściwie do czynności standardowych. Tu przypomina mi się jeszcze jedna historia związana z ASO. Zgłosiłem rdzawy nalot na siłownikach elektrycznej klapy bagażnika (nie zabezpieczono ich przy obsłudze serwisowej) i ku mojemu zdziwieniu zostały wymienione na nowe. Bez sensu, ale logika ASO wymyka się poza ramy racjonalności.
5,3
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Skrzynia biegów w trybie auto odwdzięcza się niskim spalaniem. Średnia wartość u mnie to ~5,5L a biorąc pod uwagę sporą masę auta i to że 1/3 przebiegu odbywa się w mieście, to jest super. W trybie sportowym spalanie wzrasta do wartości proporcjonalnych do użycia mocy. Przeglądy tanio, o ile nie w ASO.
5,8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Samochód ekonomiczny. Posiada bardzo dobre przyspieszenie. Na jednym baku paliwa spokojnie można pokonać ponad 1200 km. Szczerze Polecam!
6,6
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Autem przejechalem juz 15 kkm. Znacznie wieksza czesc po miescie. Spalanie okreslone przez producenta - odbiega od realnego. Mysle ze rodzaj skrzyni dorzuca kolo 1-1,5l/100km - no i wiadomo - jazda po miescie = stanie w korkach. Mimo to nadal uwazam, ze to wynik calkiem niezly. Biorac pod uwage moc, gabaryty samochodu i to jak przyspiesza. Wczesniej jezdzilem 207 1.6 tez w dieslu takze masa bardzo podobna, a palil w manualu w miescie do 7 litrow. Spalanie calkowite obliczone przez komputer wynosi 7.6l. Dla wygody automatu z mila checia place dodaktowy 'litr na setke'.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
6,5
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Nie wiem, na razie brak kosztów.
5,9
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 HDi 163KM 120kW
Auto z tym silnikiem (HDi 160KM) jest oszczędne, moje średnie zużycie paliwa na 21000km to 6,1l/100km (90% przebiegu poza miastem). W mieście pali około 7.2 -8.5 l/100km (Kraków w godz. 8.00-16.00)
4,8
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Auto na dotarciu => średnie spalanie 4,8l. Po dotarciu uzupełnię profil.
6,1
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Peugeot 508 I