Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 508 I

Podsumowanie 390 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
44,10 zł
5
7,3
43,77 zł
84
7,1
42,78 zł
10
Silniki Benzynowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
25,03 zł
1
6,9
21,59 zł
1
Silniki Diesla Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,8
29,54 zł
15
5,4
32,70 zł
6
5,1
31,17 zł
7
5,4
33,11 zł
6
5,3
32,31 zł
7
6,3
38,50 zł
1
5,9
35,87 zł
48
5,7
35,06 zł
28
6,4
39,36 zł
10
5,9
36,06 zł
6
6,4
39,09 zł
90
6,7
40,67 zł
20
7,9
48,28 zł
19
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
34,41 zł
19
Silniki Hybrydowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
36,32 zł
7

Lista raportów zużycia paliwa (390)

4,1
Peugeot 508 I
SW 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
Przez niespełna 3 lata tylko eksploatacja i paliwo.
7,1
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
W trasie przy spokojnej jezdzie mozna zejsc donawet i ponizej 5.5. W sporym miescie spalanie srednie 7.6. Wraz ze wrostem ilosci korkow i dynamiki co jasne spalanie szybuje do 8.8. [wszystkie wyniki podane na 100 km z klimatyzacja ON]
8,2
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Spalanie jak na tą moc wychodzi bardzo dobrze. I na spalaniu kończą się niskie koszty utrzymania tego samochodu. Mnóstwo drogich w likwidacji usterek i skandaliczna obsługa w ASO...
4,8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Bardzo ekonomiczny silnik. Miasto 5.5l, cykl mieszany 4.8l. Trasa (autostrada) 5.2l.
5,1
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Witam. Auto z przebiegiem 6 tyś.km. Spalanie w trasie 4,8 przy normalnej jeździe drogami krajowymi plus autostrady. Jestem zachwycony :-) Bardzo elastyczny, cichy, ekonomiczny silnik.
6,8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Akceptowalne. Serwis ograniczał się właściwie do czynności standardowych. Tu przypomina mi się jeszcze jedna historia związana z ASO. Zgłosiłem rdzawy nalot na siłownikach elektrycznej klapy bagażnika (nie zabezpieczono ich przy obsłudze serwisowej) i ku mojemu zdziwieniu zostały wymienione na nowe. Bez sensu, ale logika ASO wymyka się poza ramy racjonalności.
5,3
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Skrzynia biegów w trybie auto odwdzięcza się niskim spalaniem. Średnia wartość u mnie to ~5,5L a biorąc pod uwagę sporą masę auta i to że 1/3 przebiegu odbywa się w mieście, to jest super. W trybie sportowym spalanie wzrasta do wartości proporcjonalnych do użycia mocy. Przeglądy tanio, o ile nie w ASO.
5,8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Samochód ekonomiczny. Posiada bardzo dobre przyspieszenie. Na jednym baku paliwa spokojnie można pokonać ponad 1200 km. Szczerze Polecam!
6,6
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Autem przejechalem juz 15 kkm. Znacznie wieksza czesc po miescie. Spalanie okreslone przez producenta - odbiega od realnego. Mysle ze rodzaj skrzyni dorzuca kolo 1-1,5l/100km - no i wiadomo - jazda po miescie = stanie w korkach. Mimo to nadal uwazam, ze to wynik calkiem niezly. Biorac pod uwage moc, gabaryty samochodu i to jak przyspiesza. Wczesniej jezdzilem 207 1.6 tez w dieslu takze masa bardzo podobna, a palil w manualu w miescie do 7 litrow. Spalanie calkowite obliczone przez komputer wynosi 7.6l. Dla wygody automatu z mila checia place dodaktowy 'litr na setke'.
6,5
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Nie wiem, na razie brak kosztów.
Peugeot 508 I