Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 508 I

Podsumowanie 391 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
45,44 zł
5
7,3
45,09 zł
84
7,1
44,08 zł
10
Silniki Benzynowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
25,89 zł
1
6,9
22,33 zł
1
Silniki Diesla Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
30,90 zł
16
5,4
33,65 zł
6
5,1
32,08 zł
7
5,4
34,07 zł
6
5,3
33,25 zł
7
6,3
39,63 zł
1
5,9
36,92 zł
48
5,7
36,08 zł
28
6,4
40,51 zł
10
5,9
37,11 zł
6
6,4
40,23 zł
90
6,7
41,86 zł
20
7,9
49,69 zł
19
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
35,45 zł
19
Silniki Hybrydowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
37,38 zł
7

Lista raportów zużycia paliwa (391)

7,0
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
7.5 litra lato zima W trasie 6.4 l
7,7
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Koszty utrzymania rozsądne, oczywiście wyższe niż tańszych wersji, ale bez przesady.
5,7
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Jak na razie nie wiem . Napiszę za jakiś czas.
10,3
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
spalanie w tym samochodzie to tragedia, może z manualem lepiej sobie radzi ale z automatyczną skrzynią biegów srednie spalanie w miescie to 12litrów w normalnej jeździe. W trasie bardzo dobrze sie sprawdza ostatnie 400km troche autostrady troche wyprzedzanie spalanie ok 7,3l wiec nawet okej ogólnie auto godne polecenia jednak polecam z silnikiem diesla :)))) Silnik dość nieudany naprawy drogie- silnik bmw
6,0
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
To jest chyba największa zaleta tego samochodu . Z ostatnich 7 tys km mam średnią 6,2 - trasa 70% . Jestem zachwycony. Raz dolewałem add blue. Jakoś się udało chociaż muszę znaleźć lepsze pojemniki.
5,5
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Dane z przebiegu 8 tyś. km w okresie zimowym, w tym ok. 1 500 km autostrady, reszta po mieście i zatłoczonych ekspresówkach (DK86, DK79). Spalanie nigdy nie przekroczyło 6,0 l/100 km, co jakiś czas przeskakuje na 5,9 l/100 km i z powrotem. Zejście do 4,5 l/100 km przy prędkościach rzędu 90-100 km/h jak najbardziej realne. Jak na tak ciężkie auto (bateria waży ok. 200 kg)) z automatem i napędem 4X4 (możliwość załączenia i zablokowania - nie podnosi w zauważalny sposób spalania) JEST SUPER ! :)
5,0
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
6,7
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Części tanie, ASO na tle innych też. Prosta budowa i brak nowinek technicznych - w razie awarii nie powinno być drogo. Opony w nietypowym rozmiarze trochę podbijają cenę. Spalanie trasa 5-5,5 (do 120), autostrady 6,5-7,5 (140-160 tempomat), miasto korki 10 - u mnie średnio 6,5 :-) Klocki przednie 70kkm, tylne 40 ( automatyczny ręczny)
6,7
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
auto jeździ do ASO i koszty mam takie jak w volvo u pana Kazia. Poza tym ASO daje dużo zniżek i rabatów i auto zastępcze za grosze. No i na prawdę znają te auta.
9,2
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Porównywalnie z samochodami niemeckimi. Ceny części bardzo podobne cenowo
Peugeot 508 I