Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 508 I

Podsumowanie 388 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
44,18 zł
5
7,3
43,85 zł
84
7,1
42,86 zł
10
Silniki Benzynowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
25,13 zł
1
6,9
21,68 zł
1
Silniki Diesla Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
29,76 zł
14
5,4
32,73 zł
6
5,1
30,99 zł
6
5,4
33,13 zł
6
5,3
32,33 zł
7
6,3
38,54 zł
1
5,9
35,90 zł
48
5,7
35,09 zł
28
6,4
39,39 zł
10
5,9
36,09 zł
6
6,4
39,12 zł
90
6,7
40,71 zł
20
7,9
48,33 zł
19
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
34,47 zł
19
Silniki Hybrydowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
36,35 zł
7

Lista raportów zużycia paliwa (388)

10,3
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
spalanie w tym samochodzie to tragedia, może z manualem lepiej sobie radzi ale z automatyczną skrzynią biegów srednie spalanie w miescie to 12litrów w normalnej jeździe. W trasie bardzo dobrze sie sprawdza ostatnie 400km troche autostrady troche wyprzedzanie spalanie ok 7,3l wiec nawet okej ogólnie auto godne polecenia jednak polecam z silnikiem diesla :)))) Silnik dość nieudany naprawy drogie- silnik bmw
6,0
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
To jest chyba największa zaleta tego samochodu . Z ostatnich 7 tys km mam średnią 6,2 - trasa 70% . Jestem zachwycony. Raz dolewałem add blue. Jakoś się udało chociaż muszę znaleźć lepsze pojemniki.
5,5
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Dane z przebiegu 8 tyś. km w okresie zimowym, w tym ok. 1 500 km autostrady, reszta po mieście i zatłoczonych ekspresówkach (DK86, DK79). Spalanie nigdy nie przekroczyło 6,0 l/100 km, co jakiś czas przeskakuje na 5,9 l/100 km i z powrotem. Zejście do 4,5 l/100 km przy prędkościach rzędu 90-100 km/h jak najbardziej realne. Jak na tak ciężkie auto (bateria waży ok. 200 kg)) z automatem i napędem 4X4 (możliwość załączenia i zablokowania - nie podnosi w zauważalny sposób spalania) JEST SUPER ! :)
5,0
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
6,7
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Części tanie, ASO na tle innych też. Prosta budowa i brak nowinek technicznych - w razie awarii nie powinno być drogo. Opony w nietypowym rozmiarze trochę podbijają cenę. Spalanie trasa 5-5,5 (do 120), autostrady 6,5-7,5 (140-160 tempomat), miasto korki 10 - u mnie średnio 6,5 :-) Klocki przednie 70kkm, tylne 40 ( automatyczny ręczny)
6,7
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
auto jeździ do ASO i koszty mam takie jak w volvo u pana Kazia. Poza tym ASO daje dużo zniżek i rabatów i auto zastępcze za grosze. No i na prawdę znają te auta.
9,2
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Porównywalnie z samochodami niemeckimi. Ceny części bardzo podobne cenowo
5,6
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
W paliwie rewela. Auto przy nie lekkiej nodze pali 5.6 do 6.0 w trybie mieszanym. W trasie udało sie zejść do 5,4 l a 180km./h było dość często.
5,3
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
To główny atut tej wersji mała pojemność sześciobiegowa skrzynia MCP i doskonale działający start&stop robią swoje. Trasa na tempomacie do 110 nawet 3.8 litra na codzień jeżdżę krótkie odcinki podmiejskimi drogami pali ok 5. Ale tak czy siak ponad 1000 km na zbiorniku paliwa dla mnie super.
6,3
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Silnik jeszcze nie dotarty, a na autostradzie przy 140 km/h, komputer pokazywał mi między 5.5 do 6.5 chwilowego spalania. Oczywiście zależne to było od nachylenia terenu. W ruchu miejskim, średnie spalanie od 7 do 8 litrów. Dla mnie rewelacja. Myślę, że dla czytających również :)
Peugeot 508 I