Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 508 I

Podsumowanie 390 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
43,94 zł
5
7,3
43,60 zł
84
7,1
42,62 zł
10
Silniki Benzynowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
25,07 zł
1
6,9
21,62 zł
1
Silniki Diesla Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,8
29,64 zł
15
5,4
32,80 zł
6
5,1
31,27 zł
7
5,4
33,21 zł
6
5,3
32,41 zł
7
6,3
38,63 zł
1
5,9
35,98 zł
48
5,7
35,17 zł
28
6,4
39,49 zł
10
5,9
36,18 zł
6
6,4
39,21 zł
90
6,7
40,80 zł
20
7,9
48,44 zł
19
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
34,28 zł
19
Silniki Hybrydowe Peugeot 508 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
36,44 zł
7

Lista raportów zużycia paliwa (390)

6,3
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Chip na 190km, automat. Jazda mieszana 17km do pracy, droga wojewódzka, teren górzysty duży ruch, korek na kilka minut - 6.5l. W trasie po krajówkach do 120km/h - 5.5l. Autostrada: 100 km/h - 4l, 120 km/h - 5.2l, 130km/h - 5.9, 160 km/h - 7l. W pięć osób nad morze, trasa 770km, z czego ok. 550km dynamicznie autostradą (160-170km/h) - 6.9l, wliczając jednogodzinny korek. Trasa 2900km Polska - Bułgaria, mało autostrad, duży ruch, tereny górskie - 6l.
5,7
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Auto to posiadam od nowości i jestem zadowolony.Bardzo dobry i oszczędny silnik. Jeżdżę głównie po autostradzie, spalanie wynosi 5 litrów przy prędkości 120km/H.Przy wysokich prędkościach i dynamicznej jeździe było to 6 litrów.
6,1
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
5,5
Peugeot 508 I
RXH Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Trasy niemcy autostrada przy predkosci na tempomacie 150kmh i jakies korki po drodze 5.3-6.1l zalezy od pogody trasy a tak zrobilem nim 70tys km Miasto prawie same korki max 6.5l Dynamiczna jazda po autostradzie 120-200-120kmh 7.0l Jazda z napedem na 4x4 ktory mozna dolaczc do 120kmh spalanie bez zmian Awarii do 190tys km brak wymiana filtrow co 15tys pare gum w zawieszeniu z tylu koszt aso 350zl plus wymiana
3,8
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
7,0
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
5,5
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
4,7
Peugeot 508 I
SW 1.6 HDi 115KM 85kW
4,6
Peugeot 508 I
SW 1.6 HDi 115KM 85kW
Witam zrobiłem Peugeotem ponad 40tys km bardzo fajne autko chodz sceptycznie byłem nastawiony do Francuza. Super oszczędna jednostka i spokojnie dająca radę do normalnej jazdy. W trasie do 100km/h przy normalnej jezdzie spokojnie można osiągnąć 4,5 litra na setke. Mój rekord 1550 km zrobionych na jednym tankowaniu zbiornik 72 litry. Autostrada 140km/h okolo 3tys obrotow/minuta spalanie 6,5 litra na 100km przydalby sie szusty bieg. Super autko polecam!!
5,9
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Średnia z 10 000 km z sezonu zimowego to 6,2 licząc z dystrybutora(komputer wg mnie oszukuje około 0,15). Zawsze tankuje do pełna, auto głównie krąży w mieście i najbliższych okolicach, robię 1000km i nie zapala się nawet rezerwa. Jak auto wyjedzie tylko gdziekolwiek za miasto to momentalnie spada spalanie, jeżdżę przeważnie w 4 osoby i zawsze z AC. Ostatnio 170 km po krajówkach, brak ciężarówek i bez szarpanej jazdy, po powrocie miałem na kompie 4,9. Jak tankuję w trasie do pełna to pokazuje zasięg 1400 km. Rozważałem przed zakupem hybrydę innej marki ale jak widać nie ma sensu, to jedynie mainstreamowy bełkot i propaganda o ekologii. Zresztą dzięki temu UE pięknie wyeliminowała wszystkie diesle japońskich marek a pozostały tylko w cennikach PSA i VAG. Moc jest, stosunkowo cichy i kulturalny jak na diesla, spalanie przy tej masie auta jest zdumiewające. Nie byłem fanem diesla ale szczerze powiem, że jeśli będę zmieniał na nowe to z nastawieniem na HDI.
Peugeot 508 I