Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 407

Podsumowanie 48 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Peugeot 407 2.0 16V 140KM 103kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,1
54,60 zł
27
8,8
52,68 zł
10
Silnik Benzynowy Peugeot 407 2.0 16V 140KM 103kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
30,85 zł
7
10,0
30,97 zł
4

Lista raportów zużycia paliwa (48)

10,9
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Pali całkiem sporo, jednak to 2 litry. a ja mam ciężką nogę. W gazie jest porównywalnie.
11,3
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Wnioski po przejechanych 15000km na gazie: spalanie gazu ~20% wyższe od spalania paliwa; Osiągi troszę spadają na gazie (może to kwestia typu instalacji i regulacji); W zawiązku z tym, że średnie spalanie paliwa jest dość wysokie, polecam instalację gazową do tego silnika.
9,5
Peugeot 407
SW 2.0 16V 140KM 103kW
Jeżdżę prawie za darmo. Udało mi się nim spalić 8l LPG Realnie spala w trasie ok 9L Po mieście 12L A w jeździe tylko w korkach krakowskich ok 14L
8,1
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Silnik benzynowy nie wymaga większych napraw ze względu na to, że nie jest wysilony oraz na jego prostotę. drobne awarie się zdarzają a także spalanie jest duże ze względu na duży benzynowy silnik.
10,1
Peugeot 407
SW 2.0 16V 140KM 103kW
Jest dobrze.
9,7
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Spalanie gazu powtarzalne, zwykle przy jeździe 60% trasy 40% miasta zamyka się poniżej 10 litrów LPG
7,5
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Cena części zamiennych nie jest wygórowana. Elementy eksploatacyjne (filtr oleju, powietrza i klimatyzacji) są w cenie porównywalnej z Astrą F, którą miałem wcześniej.
9,2
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Bardzo dobra - 2 litrowy silnik na trasie przy normalnej jeździe potrafi być super oszczędny - trasa do Portugalii, powrót i jazda turystyczna na miejscu (ok. 8 tyś km) przy średnim spalaniu 7,4l/100km. Inne trasy kończyłem ze spalaniem 7,2l/100km, jadą normalnie, również autostradowo.
11,3
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Ogólnie nie zauważyłem ponadprzeciętnej awaryjności ale nawet części eksploatacyjne są stosunkowo drogie (tarcze hamulcowe, klocki). Skomplikowane zawieszanie jest stosunkowo trwałe ale nie jest wieczne - na każdym kole przednim występują dwa sworznie po około 80-100 zł każdy. Do tego mnogość wahaczy i tulejek gumowych, stosunkowo skomplikowany dostęp dzięki czemu remont samego przedniego zawieszenia może spokojnie wynieść 1000 zł a z tyłu też jest wielowahacz...
8,3
Peugeot 407
SW 2.0 16V 140KM 103kW
Peugeot 407