Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 307 II

Podsumowanie 72 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Peugeot 307 II 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,5
33,78 zł
33
5,6
34,24 zł
39

Lista raportów zużycia paliwa (72)

5,4
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
mogłoby być lepiej
5,0
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
6,0
Peugeot 307 II
Hatchback 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Byłoby doskonale (trasa - ok. 5 l we dwoje ze średnim bagażem), ale jeżdżę głównie po mieście (7,2 l - myślałem, że będzie lepiej, ale może przesadzam)
5,1
Peugeot 307 II
Hatchback 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
fajne autko, jak sie chce to potrafi naprawde fajnie pojechać, jak sie jedzie eko to można spalić tyle co kocur napłakał ;) nie ma wielu słabych punktów, starczy zmieniac olej co 10tys km i tankowac na dobrych stacjach i autko będzie wdzięcznie pokonywac kolejne km. silnik jest bardzo nowoczesny mimo ze powstał chyba w 2002r, teraz nawet zawstydza wiekszośc szrotów od vw ;) ja moge tylko polecic, najlepszy motor 1.4-1.8l
5,0
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Podane parametry przy jeździe wg zasad eko
6,0
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
samochód jest duży, bogato wyposażony, a zatem i ciężki, więc nie ma co liczyć na spalanie typu 3.5, ale i tak jest w miarę dobrze, przy spokojniej jeździe (90) na trasie 4.8, spokojnie (100-110) na autostradzie 5.3, dość szybko (120-130) na autostradzie 6.3, szybko (140-150) na autostradzie ponad 7, z deską na dachu przy większych prędkościach 1.5L więcej, spokojnie latem w mieście 6.2, spokojnie zimą w mieście 7.2, dynamicznie w mieście plus klima i korki 7.8, i jest to maksymalne spalanie jakie odnotowałem, najczęściej przy moim stylu jazdy i mieszanych trasach jest 6.2. bak ma 60L, rezerwa ok 3-5 litrów. Rozrząd można wymieniać dopiero przy przebiegu 160-180tys, ale w moim przypadku trzeba było przy 100tys ponieważ rozszczelniła się pompa wody i zardzewiały rolki, pojawiły się szumy. Wymiana kompletnego rozrządu, pompy wody, filtra paliwa, powietrza, oleju i wymiany oleju to ok 1300zł. Wymiana chłodnicy klimatyzacji z napełnieniem 750zł. Silnik posiada filtr FAP co podraża eksploatację, ale tragedii nie ma: filtr jeśli się jeździ przez większą część w trasach powinien starczyć na 200-240tys km (wymiana ok 2tys), płyn do filtra powinien starczyć na 160-200tys (dolanie 600zl), lub po prostu usunąć filtr za ok 1tys i wtedy powinno spaść spalanie o ok 0.2L, na chwilę obecną nie było żadnych komunikatów/problemów, samochód w standardzie ma opony 205/55/16 V, na zimę wrzuciłem 195/65/15 H, więc dość popularne rozmiary, a zatem i cena przystępna
4,9
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Jestem bardzo zadowolony ze spalania. Muszę jednak przyznać, że mam lekką nogę.
4,1
Peugeot 307 II
Hatchback 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Pod wrażeniem ponieważ, przejechałem już nim ponad 12 tys. km. i muszę przyznać że po mieście dochodzi do 4,5 l. a na trasie poniżej 4 l. Auto ma dobry moment obrotowy wiadomo lepiej żeby zamiast 1.6 hdi było 2.0 ale wtedy więcej by spaliło
4,1
Peugeot 307 II
Hatchback 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Byłem zdziwiony ale na kompie pokazuje że pali 3.7 l. na trasie. W mieście podchodzi do 5 l. Głównie jazda mieszana i spalanie pokazuje na poziomie 4 l. Na pewno zima będzie litr więcej ale to i tak dobrze. Pod względem oszczędności polecam
5,7
Peugeot 307 II
Hatchback 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Bardzo małe zużycie paliwa, przy ekonomicznej jeździe można wskoczyć na 4l,a przy dynamicznej około 6 lub jakto woli nawet 7 l .
Peugeot 307 II