Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 207

Podsumowanie 28 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Peugeot 207 1.6 HDi 109KM 80kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,0
30,46 zł
1
5,5
33,30 zł
6
5,4
32,78 zł
16
5,5
33,51 zł
5

Lista raportów zużycia paliwa (28)

7,5
Peugeot 207
Hatchback 3d 1.6 HDi 109KM 80kW
5,5
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.6 HDi 109KM 80kW
5,6
Peugeot 207
SW 1.6 HDi 109KM 80kW
6,2
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.6 HDi 109KM 80kW
1,6HDI Po mieście masakra spalanie w granicach 7,5l natomiast na trasie to już całkiem dobrze bo w granicach 4,5l dzięki temu średnie ogóle wychodzi około 5,5 litra. W zimie na dystansach około 8km w trybie miejsko pozamiejskim małżonka ma na wyświetlaczy 8,8 przypuszczam że i to jest wynik zaniżony ale wole się pocieszać nawet takim wynikiem bo jak bym dowiedział się że jest w granicach 9.0 to bym go się pozbył. Żyje w tak zwanej nieświadomości. Syn na trasie około 60km osiąga 4,3 przy spokojnej jedzie do max 100km/h. najniższe spalanie uzyskuje się trzymając 1800obrotów i nie przekraczając 110km/h.
5,0
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.6 HDi 109KM 80kW
5,0
Peugeot 207
CC 1.6 HDi 109KM 80kW
Bardzo wydajny i dynamiczny silnik w odniesieniu do spalania. Spalanie jest na poziomie małego i lekkiego miejskiego auta, a w końcu to auto waży 1,4 tony i jest zwinne. Mimo wszystko jest dynamiczne i ma swój sportowy charakter przy bardzo niskim jak na takie auto spalaniu.
4,8
Peugeot 207
Hatchback 3d 1.6 HDi 109KM 80kW
Jak kupisz dobry egzemplarz z niskim przebiegiem Będziesz zadowolony !
4,9
Peugeot 207
Hatchback 3d 1.6 HDi 109KM 80kW
5,0
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.6 HDi 109KM 80kW
jak by nie ciągle naprawy to ok poprzez spalanie, ale części bardzo drogie. P.S. komputer zaniża spalanie
5,7
Peugeot 207
SW 1.6 HDi 109KM 80kW
Jeśli chodzi o spalanie to jest bardzo zadowalające, SW Outdoor z 1.6 HDi 109 nie tylko nabiera smaku dzięki dodatkom ale i dynamika czyni zeń dobrego kompana podróży. Ceny części zamiennych nie straszą, należycie serwisowany nie sprawia problemów. Wszystko na czas i bez ściemy typu tańsze zamienniki, a będzie ok. Jednak aby cieszyć się bezproblemową eksploatacją trzeba wiedzieć aby na długotrwałych trasach jaki i krótkich przede wszystkim nie przekraczać magicznej liczby 150 km/h - to nie jest sprinter ani rajdówka a diesel więc narażamy się na wygrzanie uszczelki pod głowicą, wtryski nie są takie złe jak każdy opowiada, da się zregenerować w razie awarii, ale dobre paliwo załatwia sprawę, umiejętne operowanie sprzęgłem nie zniszczy dwumasy, zaś mając FAP-a trzeba pamiętać aby dać mu się wypalić - nie znosi miejskiego trybu. Jak do tej pory 194567 bez kłopotów. Oby dalej i do przodu.
Peugeot 207