Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Omega B

Podsumowanie 1367 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Opel Omega B
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,1
61,28 zł
43
10,2
61,72 zł
221
10,1
61,19 zł
33
11,2
67,81 zł
117
12,3
74,37 zł
7
12,1
73,31 zł
80
13,9
84,29 zł
8
13,1
79,30 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Opel Omega B
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,4
35,73 zł
72
11,4
35,95 zł
266
11,3
35,58 zł
45
12,5
39,23 zł
61
12,8
40,32 zł
8
13,8
43,47 zł
42
13,7
43,07 zł
7
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Opel Omega B
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,5
46,09 zł
34
7,6
46,67 zł
69
8,7
53,08 zł
206
8,7
53,32 zł
18
8,7
53,31 zł
26
Silniki Diesla Opel Omega B
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
26,09 zł
1

Zużycie paliwa Opel Omega B – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1367)

11,1
Opel Omega B
Kombi 2.5 i V6 170KM 125kW
Jak na takie duże i ciężkie auto to pali rozsądnie. Ceny napraw nie są najniższe ale to V6 więc trzeba to brać pod uwagę.
11,6
Opel Omega B
Sedan 2.6 V6 180KM 132kW
11,9
Opel Omega B
Sedan 2.5 i V6 170KM 125kW
Najniższe spalanie jakie udało mi się osiągnąć w trasie to 6,9l - jazda na mega emeryta. Średnie spalanie jakie uzyskuje w trasie to ok 7,9l - 8l przy normalnej jeździe. Maksymalne spalanie w mieście 20,8l, gdzie właściwie używana była tylko jedynka i dwójka, trasy bardzo krótkie (kilka kilometrów). Generalnie w rozkładzie trasa 80% - miasto 20% zawsze mi wychodzi około 10l. Auto głównie na trasę, świetnie przyśpiesza i można utrzeć nosa niejednemu tak kochanemu w Polsce TDI ;) Ostatnio podczas małego wyścigu na ekspresówce, sprawdziłem się z BMW E39 530d po lifcie, do prędkości 225 km/h szliśmy łeb w łeb, możliwe, że kierowca w BMW nie cisnął do końca, ale jego mina gdy zobaczyliśmy się przy zjeździe z ekspresówki była bezcenna - koleś był w ciężkim szoku, że tak już leciwe auto i do tego OPEL tak ładnie pogonił ;) Generalnie polecam jednak radzę uważać przy zakupie, jest mnóstwo trupów do 5 tyś zł, które nadają się już tylko do kasacji! Jak takie auto to TYLKO z pewnej ręki!
12,8
Opel Omega B
Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW
Omega, czyli auto wygodne. Zakupując ją, miałem mieszane uczucia co do silnika X20XEV. Wcześniej poruszałem się Omegą A zaopatrzoną w C20NE. Z racji swojej masy musi spalić. I nie wierzę w raporty mówiące, że Omega pali 5-6 litrów. Nie da się. Przebieg mojego egzemplarza to niecałe 80 tysięcy (nierealne, prawda?). Spalanie średnie w granicach 8.5-9 litrów w trybie mieszanym, kilka postojów na światłach, troszkę rozruszania się poza miastem, w granicach 80-100km/h. Wynik jak najbardziej do przyjęcia biorąc pod uwagę gabaryty tej krowy. Na trasie, przy prędkościach w granicach 100-110km/h udało mi się zejść nieznacznie poniżej 8 litrów. Podejrzewam, że gdybym miał tempomat, byłoby jeszcze kapkę mniej. Ale nie będę tylko słodził... O nie nie, wbrew pozorom nie polecam tego auta osobom, które mają zamiar wlewać w zbiornik za 20 złotych, a do tego z opcją ciężkiej nogi. Wtedy landara potrafi pokazać ile potrafi zeżłopać. Powiem osobiście, sprawdziłem. Przy operowaniu pedałem gazu w pozycji "góra-dół", korkach i mocowaniu silnika do granic możliwości spalila prawie 22 litry. Płakałem przy dystrybutorze. Posiadam ogólnie dwie sztuki, druga jest wyposażona w gaz, więc mogę śmiało powiedzieć, że te silniki bardzo dobrze znoszą zasilanie tym paliwem. Jest tylko jedno "ALE". Dobra instalacja sekwencyjna. Bez tego ani rusz, bo ubijesz jednostkę. To nie to samo co ośmiozaworowe C20NE , które nawet wodę przepali. Co się psuje? Hmmm.. Osobiście najbardziej narzekam na łączniki stabilizatora. Średnio co 3-4 miesiące zaczynają stukać. To samo miałem w modelu "A". Auto bardzo podatne na korozję. A poza tym? Hmmm... pancerne. Części, z pominięciem hamulców - tanie jak barszczyk w paczce z Amino.
11,1
Opel Omega B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
to moja druga Omega i drugi raz 2.0 16V. Pali tyle co poprzednia, czyli okolo 13,5 gazu w miescie. Nie mozna wierzyc, ze to pali mniej - poprzednia palila tyle samo. To jest dobry wynik, wg ksiazki ma palic 13,6 beznyny w miescie, wiec jest dobrze, jesli tyle pali gazu. A jezeli chodzi o benzyne, to wciagala mi 10-11 po miescie. Gazu czasem da sie mniej, np nawet 10,6 po miescie, no ale trudno zawsze byc zawalidroga i ruch tamowac. Poza tym takie spalanie wychodzi, kiedy sie jezdzi na cieplym silniku caly czas. Jak sie gasi, odpala jezdzi po pare km, to zawsze te swoje 13,5 wezmie. Ale komfort jazdy to rekompensuje. Zawieszenie jest doskonale zestrojone, co gwarantuje nie tylko miekkosc i wygode, ale rownież troche emocji dla fanow drifta. Auto jest niebywale pakowne, wiele razy spalem w nim - wydaje sie, ze nawet o tym konstruktorzy pomysleli, bo w bagazniku jest specjelna plytka wyrownujaca, ktora powoduje, ze po zlozeniu siedzen jest niemal idealnie prosta przestrzen. Jesli chodzi o czesci zamienne, to te sa juz nieslychanie tanie, np 40zl za uzywany alternator. Nawiasem mowiac to juz staje sie mankamentem, bo przez tak niskie ceny uzywek znikaja nieki9edy zamienniki, przykladowo regenerowanego altetnatora juz sie nie dostanie, bo komu sie oplacaregenerowac, jak uzyki sapo 40...
13,7
Opel Omega B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Zalezy od stylu jazdy .Ja mam raczej cieżką noge dlatego na gazie w miescie (Warszawa) 16-17 zimą do 20 krótkie odcinki do pracy , trasa ok 10.
Dziennik kosztów dla Opel Omega B
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
8,1
l/100km
12,2
l/100km
14,2
l/100km
Zobacz dzienniki
15,0
Opel Omega B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
na gazie to zaje*** ale na paliwie to nie wiem
9,7
Opel Omega B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Omegę miałem 2 lata, w pierwszym roku 16tys km, w drugim 1tys km, więc w końcu sprzedałem. Auto b.wygodne i pakowne, ale z parkowaniem w Warszawie to już różnie bywa. Auto stworzone do jazdy w trasie, przy przepisowej jeździe (nie po górach) łatwo można zejść poniżej 8, mi najczęściej wychodzi 7-7,5, i to przy dynamicznym wyprzedzaniu. Latem w mieście, przy typowych korkach trudno zejść poniżej 11, zimą mój rekord to 13,8 (11km przejechane w ciągu 1h40min). W końcu to 1,5tony, jakoś trzeba to rozbujać. Ale warto szybko ruszać, nabierać prędkości, a później odpuszczać gaz, trzymać się w okolicach 2,5tys obrotów i autko chodzi wtedy jak zegareczek. Ten silnik nie lubi zbyt wysokich obrotów (może i lubi, ale wtedy pali jak smok). Części tanie i ogólnie dostępne, wykonanie w miarę przyzwoite, szkoda, że często "coś się dzieje", ale przy pełnoletnich autach to raczej norma. Do okazyjnych wyjazdów całą rodziną auto wręcz idealne.
11,4
Opel Omega B
Kombi 2.5 i V6 170KM 125kW
11,0
Opel Omega B
Sedan 2.5 i V6 170KM 125kW
Opel Omega B