Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Astra G

Podsumowanie 426 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Opel Astra G 1.6 16V 101KM 74kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,9
47,15 zł
36
7,7
46,35 zł
178
7,9
47,07 zł
87
7,3
43,66 zł
19
Silnik Benzynowy Opel Astra G 1.6 16V 101KM 74kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
27,48 zł
4
8,7
27,21 zł
56
9,0
28,05 zł
39
8,2
25,77 zł
7

Lista raportów zużycia paliwa (426)

9,0
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
7,1
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
8,2
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
8,7
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
8,7
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
8,7
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Dziennik kosztów dla Opel Astra G
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,2
l/100km
8,1
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
7,2
Opel Astra G
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
6,7
Opel Astra G
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Moja astra jest z 2003r. w wersji benzyna + gaz sprężony (CNG). Kupiłem to autko właśnie dlatego, że miało taki napęd bo wtedy sporo czytałem o CNG. Generalnie byłem bardzo zadowolony do momentu kiedy nie zlikwidowano mi jedynej stacji tankowania CNG w Kielcach. Koszt przejazdu tym autkiem, gdy jedzie się na gazie oscyluje wokół 15 - 18 zł. Niemniej jednak poruszając się po Polsce trzeba zaplanować trasę bo w całej Polsce obecnie jest jedynie około 35 stacji CNG. Koszt jazdy na benzynie to ponad 2 razy więcej. Do autka w mojej wersji można nalać 17 litrów benzyny co pozwala na przejechanie około 220 - 270 km. Na pełnym zbiorniku gazu (tankowany za około 65 zł przy obecnych cenach ) najwięcej przejechałem 447,5 km jednak średnia to około 380 km. latem i 420 zimą (gaz jest sprężany w zależności od temperatury). Tak więc na tle innych pojazdów zakładając że jedziemy na CNG jest rewelacja, a na benzynie - tak sobie.
7,0
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Spalanie jest duże bo silnik jest strasznie słaby na niskich obrotach. Można depnąć przy niespełna 2000obr , auto prawie nie przyśpiesza a spalanie CHWILOWE sięga 20-40 l/100km. Przy wysokich obr. fajnie ciągnie ale za to spalanie jest również duże(zwłaszcza na 2jce :) na 3jce 25l/100, na 4rce dochodzi do 17l/100km -gaz w podłodze). Spokojna jazda: (opony 195 60 r 15 barum bravuris 2) Jadąc 100km/h 5bieg osiągniemy 4.5-5.5 l/100km Jadąc 60km/h 5bieg mamy 5.0-6.5l/100km. jadąc 40km/h 3bieg mamy 6.5-7.5l/100km. Charakterystyka tego silnika sprawia że wolna jazda na jak najwyższym biegu dla oszczędności przynosi wręcz odwrotny efekt (tak to widzę na komputerze). Do tego dochodzi dziwne wyłączanie wtryskiwaczy dopiero po przekroczeniu 2000obr. A więc musimy przeciągnąć 2k/obr/min aby po puszczeniu gazu nie palił paliwa. Żeby obniżyć mocno spalanie trzeba energicznie rozpędzać auto dosyć szybko zmieniając biegi , po czym luz i zamiast hamować to wbijamy bieg ale tak aby obroty podeszły ponad 2 tyś . Dziwactwo które męczy. Ale tylko w ten sposób w terenie ("mocno")zabudowanym można wyciągnąć 8 l/100km. Jadąc normalnie to: 10 na 100km. Oczywiście komputer spalania (tu UKP) robi baaaardzo duuużo. myślę że po 10tys km spokojnie odbiłem sobie jego cenę. Żona raczej nie patrzy na komputer i jej spalanie wychodzi dobrze ponad litr na 100 więcej
7,0
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Spalanie jest duże bo silnik jest strasznie słaby na niskich obrotach. Można depnąć przy niespełna 2000obr , auto prawie nie przyśpiesza a spalanie CHWILOWE sięga 20-40 l/100km. Przy wysokich obr. fajnie ciągnie ale za to spalanie jest również duże(zwłaszcza na 2jce :) na 3jce 25l/100, na 4rce dochodzi do 17l/100km -gaz w podłodze). Spokojna jazda: (opony 195 60 r 15 barum bravuris 2) Jadąc 100km/h 5bieg osiągniemy 4.5-5.5 l/100km Jadąc 60km/h 5bieg mamy 5.0-6.5l/100km. jadąc 40km/h 3bieg mamy 6.5-7.5l/100km. Charakterystyka tego silnika sprawia że wolna jazda na jak najwyższym biegu dla oszczędności przynosi wręcz odwrotny efekt (tak to widzę na komputerze). Do tego dochodzi dziwne wyłączanie wtryskiwaczy dopiero po przekroczeniu 2000obr. A więc musimy przeciągnąć 2k/obr/min aby po puszczeniu gazu nie palił paliwa. Żeby obniżyć mocno spalanie trzeba energicznie rozpędzać auto dosyć szybko zmieniając biegi , po czym luz i zamiast hamować to wbijamy bieg ale tak aby obroty podeszły ponad 2 tyś . Dziwactwo które męczy. Ale tylko w ten sposób w terenie ("mocno")zabudowanym można wyciągnąć 8 l/100km. Jadąc normalnie to: 10 na 100km. Oczywiście komputer spalania (tu UKP) robi baaaardzo duuużo. myślę że po 10tys km spokojnie odbiłem sobie jego cenę. Żona raczej nie patrzy na komputer i jej spalanie wychodzi dobrze ponad litr na 100 więcej
Opel Astra G