Szukaj

Raporty zużycia paliwa Nissan Primera II

Podsumowanie 104 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Nissan Primera II 1.6 16V 100KM 74kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
49,86 zł
15
7,7
45,96 zł
55
Silnik Benzynowy Nissan Primera II 1.6 16V 100KM 74kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,4
29,38 zł
12
9,0
28,08 zł
22

Lista raportów zużycia paliwa (104)

9,4
Nissan Primera II
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
Spalanie średnio, oczywiście jak na 1.6. W trasie super, śrdnio 7,5l gazu na 100 przy pełnym obciążeniu i rozsądnej jeździe. Po mieście kręci się w okolicy 10-11 l/100km gazu. Benzynkę oczywiście lubi i to bardzo ale nie miałem okazji sprawdzać spalania, bo nie po to mam LPG aby śmigać na benzynie.
8,4
Nissan Primera II
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
7-8 l/100km ( gazu) w trasie. w miescie 9-11-przy wlaczonej klimie albo ogrzewaniu...
8,9
Nissan Primera II
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
Mały smok paliwowy
7,7
Nissan Primera II
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
7,6
Nissan Primera II
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
9,5
Nissan Primera II
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
Primera to w miarę oszczędny samochód, w mieście przeciętnie spala mi około 9,5 l, przy umiarkowanej dynamice.
Dziennik kosztów dla Nissan Primera II
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
7,0
l/100km
9,1
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
8,8
Nissan Primera II
Kombi 1.6 16V 100KM 74kW
Jeśli ktoś lubi jeździć dynamicznie musi pogodzić się z dużym spalaniem. Anemik może uzyska średnią 7-8l/100km. W moim przypadku to już bliżej 10l/100km, a w mieście gdy się śpieszę czasem nawet 12l/100km. Gdybym mógł kupić samochód jeszcze raz to zastanowił bym się nad samochodem z legendarną jednostką SR20 (2.0). Nie wydaje mi się aby spalanie wtedy było większe (po prostu nie musiał bym go tak wysoko kręcić, aby budził się do życia). Ceny części są zróżnicowane, jednak zawsze do przełknięcia. Układ jedny Coś niebywałego. Niezależne wielowahaczowe zawieszenie Primery P11 jest cudowne. Nic dziwnego skoro projekt odpowiedzialny jest Kazutoshi Mizuno inżynier samochodów sportowych Nissana odpowiedzialny m.in. za wszystkie generacje Skyline'a GT-R od R32. Fakty są takie, pomimo przedniego napędu podsterowność praktycznie nie występuje (VW Passat prowadzi się jak wózek na zakupy w porównaniu do Primery). Samochód w zakrętach przypomina kota biegnącego po dywanie. Przy tym wszystkim jest nadzwyczaj komfortowe. Niby sport i komfort nie idą w parze. Cóż, Primera P11 jest jednym z nielicznych wyjątków. Dzięki temu nie występuje nie występuje podsterowność, Prowadzi się tak pewnie, że człowiek jeżdżąc po mieście czasem zapomina, że nie jest w Mini Cooperze a w prawie 5 metrowym Kombi. Widoczność Bez zarzutu. Szczególnie w wersji kombi, bez problemu widać wszystkie krańce samochodu. Przy odpowiednim ustawieniu lusterek parkowanie jest nadzwyczaj łatwe.
8,7
Nissan Primera II
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
Primera jest dosyć paliwożerna - 9l/100km w mieście (z klimatyzacją) potrafi obciążyć portfel. Za japońską jakość się płaci - samochód jest praktycznie bezawaryjny, niemniej jednak gdy już przychodzi nam wymienić cześć spoza gamy zwykłych części eksploatacyjnych to musimy liczyć się ze sporymi wydatkami.
7,7
Nissan Primera II
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
9,1
Nissan Primera II
Kombi 1.6 16V 100KM 74kW
benzyna: miasto 8,5l , trasa 7l LPG: miasto 10l, trasa 8,3 l do tej pory klocki przód i tarcze wentylowane - niestety aż 500zł (zamienniki) z robocizną.
Nissan Primera II